جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیشنهاد استان کبک بر اجباری شدن زبان فرانسه برای مهاجران

فرانسوا لگو، نخست وزیر کبک در بیانیه ای اعلام کرد: تا سال ۲۰۲۶ هدف ما این است که فقط پذیرای مهاجرانی که به زبان فرانسوی مسلط هستند باشیم.

quebec-proposes-making-french-mandatory-for-all-economic-immigration-programs-0535178

کبک در کانادا استان منحصر به فردی است، زیرا تنها استانی است که زبان رسمی آن فرانسه است. تغییرات جدیدی در استان کبک اتفاق خواهد افتاد که بر روی شرایط مهاجرین تازه وارد اثر خواهد داشت؛ مثلا تسلط بر زبان فرانسه برای بزرگسالانی که قصد مهاجرت به استان کبک را دارند الزامی خواهد بود. این تغییرات بخشی از یک برنامه جدید مهاجرت دائمی برای کارگران ماهر در کبک است.


داوطلبان در برنامه انتخاب کارگران ماهر در ۴ دسته ارزیابی خواهند شد که هنوز این ۴ دسته مشخص نشده اند، اما آنطور که پیداست در ۳ دسته از آنها متقاضی و همسر یا همراه او باید به زبان فرانسه مسلط باشند.


همچنین در برنامه های موجود در استان کبک، تجدید نظرهایی صورت خواهد گرفت، برای مثال، شرط داشتن تجربه کاری از برنامه تجربه کبک برای دانشجویان فارغ التحصیل از یک برنامه تحصیلی به زبان فرانسه حذف خواهد شد. شایان ذکر است که برای سال ۲۰۲۳، کبک هدف گذاری کرده است که ۶۵ درصد از تازه واردان به استان از طبقه اقتصادی (مهاجران کاری) باشند.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات