جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین مکان های کانادا برای جشن کریسمس 🎄

اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات کریسمس هستید، واقعاً هیچ مکانی بهتر از کانادا برای گذراندن فصل تعطیلات وجود ندارد. بسیاری از شهرهای کانادا در طول دوره جشن کریسمس، از کلان شهرهای شلوغ به فستیوال های سرگرمی تبدیل می‌شوند و بازارهای کریسمس و بسیاری رویدادها و جشن‌های دیگر برای خوش‌گذرانی برنامه‌ریزی شده‌اند.

زمان تخمینی مطالعه: ۱۳ دقیقه

بهترین رویدادهای کریسمس در تورنتو

شما تنها کسانی نخواهید بود که به بزرگترین شهر کانادا؛ (تورنتو) جذب می‌شوند. هرساله حدود نیم میلیون نفر به خاطر چراغ‌های درخشان، پیست‌های اسکیت در فضای باز، رویدادهای فصلی و … به این شهر سفر می‌کنند.

دهکده زمستانی (Winter village)

۱۷ نوامبر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳

دهکده زمستانی در منطقه تاریخی دیستلری (Distillery) تورنتو دارای غرفه‌های فروشندگان در فضای باز خواهد بود که اقلام و هدایای فصلی را ارائه می‌دهند، به‌علاوه غرفه‌های غذاهای خوشمزه و محلی کانادا! اگر از دهکده زمستانی دیستیلری دیدن کنید، می‌توانید بیش از ۶۰ مغازه، رستوران و کافه در این منطقه را نیز بگردید، بنابراین می توانید به راحتی یک روز کامل را در اینجا بگذرانید!

Winter village | Noveltyred

کریسمس در کاسا لوما (Casa Loma)

۲ دسامبر ۲۰۲۳ تا ۲ ژانویه ۲۰۲۴

کاسا لوما در طول دوره کریسمس میزبان انواع جشن‌ها و اجراهای هیجان انگیز خواهد بود و در طول بازدید خود از تزئینات خیره‌کننده کریسمس، از جمله یک درخت بلند ۴۰ فوتی در تالار بزرگ و هشت درخت دیگر که توسط طراحان با استعداد کانادایی دیزاین شده، شگفت زده خواهید شد. هزینه ورودی در کریسمس برای Casa Loma برای هر نفر ۴۵ دلار کانادا است.

Casa Loma | Noveltyred

Cavalcade of Lights

۲۶ نوامبر ۲۰۲۳ تا ۷ ژانویه ۲۰۲۴

نورافشانی درخت کریسمس نمادین، در میدان ناتان فیلیپس (Nathan Phillips) در جشنواره Cavalcade of Lights انجام می‌شود. نه تنها می‌توانید از درخشش هزاران لامپ که قلب مرکز شهر تورنتو را زیبا می‌کند، لذت ببرید، بلکه می‌توانید در پیست بزرگ این جشنواره اسکیت سواری کنید.

Cavalcade of Lights | Noveltyred

Holiday Hills  در  Stackt Market

۱۸ نوامبر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳

جشنواره کریسمس Holiday Hills در Stackt Market بازگشته است. کل یک بلوک در تورنتو به یک سرزمین عجایب زمستانی با تاسیسات برای عکاسی، فضای دیزاین شده، غرفه‌های خریدهای کریسمس و کارگاه‌های فستیوال اجتماعی تبدیل خواهد شد. همچنین یک چرخ و فلک، یک زمین بازی در فضای باز و موسیقی زنده در این جشنواره تدارک دیده شده.

Holiday Hills  Stackt Market | Noveltyred

بهترین رویدادهای کریسمس در شهر کبک

شهر کبک مقصدی است که همه باید از آن بازدید کنند چرا که بسیاری آن را بهترین مکان در کریسمس در کل کانادا می‌دانند. خود شهر مملو از حس و حال کریسمس است و مکان مناسبی برای لذت بردن از جشن آخر سال است.

در طول دوره کریسمس، خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده، کافه‌های سبک پاریسی، و بوتیک‌های طراحان کبک با چراغ‌ها و تزئینات، شهر را به یک دهکده کریسمسی تبدیل می‌کنند.

بازار کریسمس آلمان

۲۴ نوامبر تا ۲۳ دسامبر ۲۰۲۳

در قلب کبک قدیم، بازار کریسمس آلمان، نماد بازارهای اروپایی با فضای مختص به خودشان مثل تزئینات قدیمی، کیوسک‌های چوبی سنتی، مجموعه‌ای از خوراکی های خوشمزه آلمانی (براتورست، شراب مولد، شیرینی زنجفیلی، و …)، هدایای کریسمس، آواز کرال و … است.

برنامه‌ریزان بازار کریسمس آلمان درباره رویداد امسال گفتند: « امسال بازار کریسمس آلمان پانزدهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد و بازدیدکنندگان بهتر است خود را برای جشن‌های جدید ، گروه‌های کُر کریسمس و سرگرمی‌های بسیار آماده کنند، همه مراسم ها نیز برای عموم رایگان خواهد بود.»

بازار کریسمس کبک در پنج مکان مختلف در این شهر تاریخی پراکنده شده است و صنعتگران محلی محصولات متنوعی را ارائه می‌دهند. بازارها مکان عالی برای لذت بردن از رنگ‌ها، بوها و … است که نه تنها بلافاصله لبخندی عظیم بر لبان شما می‌نشیند، بلکه می‌توانید از جادوی تعطیلات لذت ببرید!

German Christmas market | Noveltyred

تورهای کریسمس شهر کبک

۲۸ نوامبر تا ۲ ژانویه ۲۰۲۴

با رفتن به تورهای پیاده‌روی با تورهای سیسرون می‌توانید در مورد سنت‌های گذشته کریسمس بیشتر بدانید. این تور، یک پیاده‌روی توسط یک راهنماست که دور تا دور کبک را به شما نشان می‌دهد و با تاریخ این استان بیشتر آشنا می‌شوید.

اگر ترجیح می‌دهید به تور نروید، می‌توانید خودتان در شهر قدم بزنید. از کلیسای Notre-Dame-des-Victoires در Place Royale تا انتهای Rue du Petit-Champlain، قطعا تجربه‌ای شگفت‌انگیز برایتان خواهد بود.

Quebec Christmas Tours | Noveltyred

بهترین رویدادهای کریسمس در مونترال

مونترال نیز در استان فرانسوی زبان کبک، یکی دیگر از شهرهای عالی برای لذت بردن در روزهای کریسمسی است. می‌توانید از غذاهای خوشمزه جشن لذت ببرید و رویدادهای رنگارنگ فصلی را تماشا کنید.

کریسمس ویکتوریایی

هر آخر هفته در ماه دسامبر

می‌توانید از کریسمس ویکتوریایی سر جورج کارتیه لذت ببرید، زیرا می‌توانید از خانه قدیمی ویکتوریایی بازدید کنید و با حال و هوای کریسمس در آن زمان آشنا شوید.

Victorian Christmas | Noveltyred

کوچه تعطیلات در مونترال قدیمی (Allée des Fêtes dans le Vieux-Montréal)

۱۱ دسامبر ۲۰۲۳

کوچه تعطیلات در مونترال قدیمی در سال اخیر به یک جاذبه بسیار محبوب بین مردم محلی و بازدیدکنندگان تبدیل شده است. فروشگاه Pepin (Maison Pepin) یک کوچه در مونترال قدیمی را برای کریسمس تزئین می‌کند و جلوه‌ای خیره کننده به شهر اضافه می‌کند.

مونترال مبارک (Montréal En Fetes)

۱۵ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳

مونترال همچنین یکی از بزرگترین مهمانی‌های شب سال نو را در شهر برگزار می‌کند و اگرچه جزئیات رویدادها هنوز فاش نشده است، در سال‌های گذشته رویدادهایی در اسکله ژاک کارتیه در بندر قدیمی مونترال، میدان دورچستر و میدان ویکتوریا برگزار شده است.

Ariane Simon، مدیر کل Merry Montréal، توصیه می‌کند که لباس گرم بپوشید:«بهترین راه برای لذت بردن از مونترال در زمستان این است که لباس گرم بپوشید و بیرون بروید! زمستان همچنین بهانه‌ای فوق‌العاده برای خوردن یک شکلات داغ گرم یا گلوین در Place Nordique است.»

بهترین رویدادهای کریسمس در آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای بازدید در هر زمان از سال است و این آبشار نیز مقصدی عالی برای بازدید در طول جشن کریسمس است.

جشنواره زمستانی چراغ ها (Winter Festival of Lights)

۱۲ نوامبر ۲۰۲۳ تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۳

جشنواره زمستانی نورها ۴۰ سال پیش تأسیس شد و اکنون بزرگترین جشنواره کانادا است که هر ساله بیش از یک میلیون نفر را به خود جذب می‌کند.

نمایشگرهای نوری باورنکردنی، جادوی فصل تعطیلات را به تصویر می‌کشند، و مسیر ۸ کیلومتری از پارک‌های نیاگارا، جزایر دافرین و مناطق توریستی را روشن می‌کند.

در رویداد امسال یک مسیر جدید وجود خواهد داشت که شما را به توقفگاه‌های خوشمزه شکلاتی می‌برد که توسط شکلات‌سازان، سرآشپزهای عالی منطقه ایجاد شده‌اند. در مجموع ۱۷ ایستگاه منحصر به فرد برای خوردن و نوشیدن وجود خواهد داشت.

Winter Festival of Lights | Noveltyred

جشن کریسمس در برج اسکایلون (Skylon Tower)

۲۵ دسامبر

اگر کریسمس را در آبشار نیاگارا می‌گذرانید، می‌توانید از شام کریسمس در برج اسکایلون لذت ببرید. این جاذبه محبوب، مکانی عالی برای بازدید است زیرا می‌توانید از یک وعده غذایی به همراه منظره آبشار نیاگارا لذت ببرید.

Skylon Tower | Noveltyred

The Nightmares Fear Factory

هر زمان در ماه دسامبر

اگر عاشق کتاب‌های کریسمس مانند سرود کریسمس چارلز دیکنز هستید، ارواح و چیزهای ترسناک دیگری در رابطه با کریسمس وجود خواهند داشت که می‌توانید در کارخانه ترس کابوس‌ها در طول فصل جشن ببینید. The Nightmares Fear Factory یک خانه جن زده و قدیمی ترین جاذبه در نوع خود در آمریکای شمالی است.

بهترین رویدادهای کریسمس در اتاوا

اتاوا بهترین شهر برای قدم زدن و جشن گرفتن کریسمس است، زیرا می‌توانید اسکیت بپوشید و از طریق کانال ریدو (Rideau Canal) دور تا دور شهر بگردید.

بازار کریسمس اتاوا

۲۵ نوامبر تا ۲۳ دسامبر ۲۰۲۳

بازار کریسمس اتاوا، واقع در میدان آبردین (Aberdeen)، یکی از بهترین جاذبه‌های جشن برای بازدید شهری است، زیرا می‌توانید از موسیقی زنده لذت ببرید، غذاها و نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را بچشید و در رویدادهایی مانند دیسکوهای بی‌صدا شرکت کنید.

Ottawa Christmas Market | Noveltyred

بازار Byward

دوشنبه تا جمعه، ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر در طول سال

مهم نیست در چه فصلی از سال در شهر هستید، بازار بایوارد جاذبه‌ای است که باید در فهرست مکان‌های دیدنی شما قرار داشته باشد، اما در آستانه کریسمس مکانی عالی برای رفتن به آن است.

Byward bazzar | Noveltyred

جشن کریسمس در Upper Canada Village

۱ تا ۲۶  دسامبر ۲۰۲۳

The Alight at Night at Upper Canada Village بازگشته است و امسال می‌توانید از یک پیاده روی عصرانه لذت ببرید. ساختمان‌های قدیمی، درختان و باغ‌های Upper Canada Village پس‌زمینه‌ای عالی برای جشنواره سالانه Alight at Night است.

امیلی کوردونیر وبلاگ نویس معروف میگوید: «یکی دیگر از جاذبه‌های تعطیلات که باید در منطقه اتاوا ببینید، Alight at Night در روستای Upper Canada است. انگار به گذشته برگشته‌اید و کریسمس را مانند گذشته با هزاران چراغ رنگارنگ، کالسکه سواری در اطراف دهکده، دیدار با سنت نیکلاس، سرود در کلیسای قدیمی، قطار سواری و خوراکی های خوشمزه تجربه می‌کنید.»

Upper Canada Village | Noveltyred

CARP Farmers’ Market

۲ تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳

اگر اهل غذا خوردن هستید، بازار کشاورزان کپور مکانی عالی برای بازدید است زیرا این بازار بزرگترین بازار کشاورزان در شرق انتاریو است، با بیش از ۱۰۰ فروشنده که محصولات و صنایع دستی را عرضه می‌کنند. بازار کریسمس آن‌ها، مکان مناسبی برای رفتن و خرید غذاهای خوشمزه یا هدایای کریسمس است.

CARP Farmers' Market | Noveltyred

بهترین رویدادهای کریسمس در ونکوور

یکی از مکان‌های منحصر به فرد برای جشن کریسمس در کانادا، ونکوور است. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در طول فصل جشن در شهر وقت بگذرانید، از دیدن انبوه چراغ‌های کریسمس، بازارها و رویدادهای شهر شگفت زده خواهید شد.

بازار کریسمس ونکوور

۱۲ نوامبر تا ۲۴ دسامبر ۲۰۲۳

بازار کریسمس ونکوور به جک پول پلازا معروف است .بازار با الهام از بازارهای آلمان یکی از بزرگترین مکان ها برای خرید است.

در بازارهای کریسمس ونکوور می‌توانید غذاها و خوراکی‌های خوش طعم آلمانی و اروپایی را امتحان کنید، در Alpen Haus کنار هم بنشینید یا در Kaufmannsgasse هدایای دست‌ساز بخرید. همچنین می‌توانید از درخت کریسمس Walk-In با ۳۶۰۰۰ چراغ چشمک زن، دیدن کنید و به موسیقی زنده گوش دهید .

Vancouver Christmas Market | Noveltyred

Canyon Lights

۱ تا ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴

رویداد Canyon Lights در Capilano Suspension Bridge Park بازگشته است! یک صفحه نمایش روی پل روی رودخانه کاپیلانو نورپردازی میکند. جنگل های بارانی اطراف پل نیز به زیبایی پل می‌افزاید و می‌توانید در زیر تونل نور «Arc de Lumina» قدم بزنید. Capilano Suspension Bridge بهترین مکان برای عکاسی اینستاگرامی است!

جشنواره نورهای وان دوسن (VanDusen Festival)

۲۵ نوامبر ۲۰۲۳ تا ۲ ژانویه ۲۰۲۴

جشنواره نورهای وان دوسن یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های کریسمس ونکوور است زیرا باغ گیاه شناسی اصلی شهر را به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل می‌کند.

بیش از یک میلیون چراغ وجود دارد که ۱۵ هکتار باغ را روشن می‌کند و هرقسمتی، دیزاین مخصوص به خود را دارد.

VanDusen Festival | Noveltyred

نمایشگاه زمستانی PNE

۱۴ تا ۲۳ دسامبر ۲۰۲۳

نمایشگاه زمستانی PNE مملو از رویدادهای کریسمسی است. از بازار جشن و پیست اسکیت روی یخ گرفته تا نمایش‌های تئاتر تعطیلات و یک نمایش نوری عظیم… اگر زود به نمایشگاه زمستانی که در خیابان ایست هیستینگز، ونکوور قرار دارد برسید، می توانید روشن شدن شبانه درخت کریسمس ۵۰ فوتی را تماشا کنید.

PNE | Noveltyred

زمستان بهترین فصل برای مهاجرت به کاناداست، می‌توانید هم از کریسمس و هم از بازارهای برندهای تخفیف خورده لذت ببرید.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آخرین اخبار