جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

افزایش حداقل نرخ دستمزد در ۶ استان کانادا

در اول اکتبر سال 2023، شش استان از ده استان در سراسر کانادا نرخ حداقل دستمزد منطقه ای را افزایش خواهند داد.

افزایش حداقل دستمزد راهی برای بهبود سطح زندگی کارگران کم درآمد، کاهش فقر و ارتقای رشد اقتصادی است. این افزایش دستمزد بدون در نظر گرفتن سن یا سطح تجربه از اکتبر ۲۰۲۳ اعمال خواهد شد.

البته در ابتدای ماه آوریل حداقل دستمزد فدرال کانادا از ۱۵.۵۵ به ۱۶.۶۵ دلار افزایش یافت که این حرکت بسیار تاثیرگذار بود، زیرا حدود ۲۶,۰۰۰ کانادایی شاغل کمتر از ۱۵.۵۵ دلار در ساعت درآمد دارند.

همزمان با افزایش حداقل دستمزد در سطح فدرال، کانادایی ها در بیش از نیمی از استان های کشور به زودی شاهد افزایش حداقل دستمزد در سطح منطقه ای خواهند بود.

به طور مشخص، افزایش حداقل دستمزد پیش بینی شده در اول اکتبر به شرح زیر خواهد بود:

  • در آنتاریو، حداقل دستمزد قرار است از ۱۵.۵۰ دلار در ساعت به ۱۶.۵۵ دلار در ساعت افزایش یابد.
  • مانیتوبا همچنین نرخ حداقل دستمزد خود را از ۱۴.۱۵ دلار در ساعت به ۱۵.۳۰ دلار در ساعت افزایش خواهد داد.
  • ساسکاچوان نرخ حداقل دستمزد خود را از ۱۳ دلار در ساعت به ۱۴ دلار در ساعت افزایش می دهد.
  • در آخر نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد (PEI) نرخ حداقل دستمزد خود را از ۱۴.۵۰ دلار در ساعت به ۱۵ دلار در ساعت افزایش می دهند که از ۱ اکتبر ۲۰۲۳ اعمال می شود.

افزایش نرخ حداقل دستمزد می تواند تاثیر مثبتی بر کل اقتصاد داشته باشد. زمانی که کارگران کم درآمد پول بیشتری به دست می آورند، احتمالا آن را خرج می کنند که می تواند رشد اقتصادی را تحریک و شغل ایجاد کند.

با این حال، برخی از کارشناسان استدلال می کنند که افزایش نرخ حداقل دستمزد می تواند منجر به از دست دادن شغل شود، زیرا کارفرمایان ممکن است قادر به پرداخت دستمزد های بالاتر به کارگران خود نباشند. این می تواند به ویژه بر مشاغل کوچک با حاشیه سود کم تاثیر بگذارد.

علاوه بر این، برخی از کارشناسان استدلال می کنند که افزایش نرخ حداقل دستمزد می تواند منجر به قیمت های بالاتر برای مصرف کنندگان شود، زیرا مشاغل ممکن است هزینه دستمزد های بالاتر را به مشتریان خود منتقل کنند.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات