جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دعوتنامه اقامت دائم برای فرانسه زبان ها

IRCC برای اولین بار در قرعه کشی های اکسپرس انتری، فقط برای افرادی دعوت نامه صادر کرد که دارای تسلط قوی به زبان فرانسه هستند.

breaking-ircc-holds-fourth-express-entry-draw-this-week-0736061

در اولین قرعه کشی اکسپرس انتری مبتنی بر دسته‌بندی زبان فرانسوی، اداره مهاجرت و پناهندگی کانادا، ۲۳۰۰ نامزد دارای تسلط قوی به زبان فرانسوی را دعوت کرد. این متقاضیان به حداقل امتیاز CRS 439 نیاز داشتند که کمترین امتیاز CRS در سال ۲۰۲۳ است.

داوطلبانی که بر اساس مهارت زبان فرانسوی دعوت می‌شوند، باید حداقل نمره ۷ را در آزمون زبان فرانسوی در چهار مهارت نوشتاری، گفتاری، شنیداری و خواندن، به دست آورده باشند.

وزیر مهاجرت کانادا وظیفه دارد زبان فرانسه را در خارج از کبک ترویج دهد. IRCC با اعلام قرعه کشی برای نامزدهای اکسپرس انتری فرانسوی زبان اعلام کرد که با اولویت دادن به دعوت از متقاضیان فرانسوی زبان، کانادا قصد دارد از رشد اقتصادی از طریق مهاجرت فرانسوی زبانان به خارج از کبک حمایت کند.

طبق برنامه سطوح مهاجرت ۲۰۲۳-۲۰۲۵، کانادا امیدوار است تا پایان سال ۲۰۲۳، تا ۸۲۸۸۰ تازه وارد را از طریق اکسپرس اینتری بپذیرد. این هدف تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۱۱۴۰۰۰ نفر افزایش می یابد. انتخاب بر اساس دسته بندی، به کانادا در رسیدن به این اهداف و همچنین از بین بردن شکاف های فوری مهارت‌ها و نیروی کار کانادا کمک می‌کند.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات