جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

 پروفایل علاقه مندی به ساسکاچوان کانادا ( EOI ) چیست؟

کارگران ماهری که به دنبال مهاجرت به ساسکاچوان برای مشاغل پر تقاضا و برنامه اکسپرس انتری ساسکاچوان (SINP) می باشند باید یک پروفایل ابراز علاقه یا (EOI) را برای ارائه مهارت‌ها و صلاحیت‌های خود تشکیل دهند.

بنابراین اولین قدم برای مهاجرت به ساسکاچوان و در نهایت اخذ اقامت دائم کانادا، ثبت پروفایل ابراز علاقه EOI از طریق سیستم درخواست آنلاین (SINP) است.

ارائه یک EOI به SINP به عنوان یک “پیش درخواست” است که شما را واجد شرایط مهاجرت به عنوان کارگران ماهر بین المللی خواهد کرد.

نامزدهای واجد شرایطی که حداقل ۶۰ امتیاز را در اکسپرس انتری ساسکاچوان کسب کنند، وارد سیستم EOI یا علاقه مندی به ساسکاچوان شده و رتبه‌بندی می‌شوند و در نهایت دعوت نامه ای برای درخواست نامزدی استانی دریافت می کنند.

برای اطلاع از جزییات EOI پیشنهاد می کنیم این مقاله و مقالات مرتبط با این موضوع را در سایت ناولتی رد مطالعه فرمایید.

زمان تخمینی مطالعه: ۹ دقیقه

در این مقاله این موارد را بررسی کرده ایم:

نحوه ارسال پروفایل SINP Expression of Interest یا (EOI)

نحوه عملکرد سیستم SINP EOI چگونه است؟

نحوه رتبه بندی نامزدهای  SINP EOIچگونه است؟

کارگران ماهر بین المللی SINP – اکسپرس انتری ساسکاچوان

SINP Skilled Workers مشاغل مورد تقاضا در ساسکاچوان

سوالات پر تکرار درباره EOI

نحوه ارسال پروفایل SINP Expression of Interest  یا (EOI)

برای مهاجرت به ساسکاچوان و کسب اقامت دائم کانادا به عنوان متقاضی مهاجرت به این کشور یا به عنوان مشاور مهاجرتی یک حساب OASIS ایجاد کنید.

اطلاعات اولیه خود را که شامل نام، تاریخ تولد، کشور محل سکونت و آدرس ایمیلتان می باشد را وارد کنید.

برای تعیین واجد شرایط بودن و مشخص شدن زیر مجموعه آن (مشاغل مورد تقاضا در ساسکاچوان یا اکسپرس اینتری این استان) به سوالات مربوطه پاسخ دهید.

اگر به عنوان مشاور مهاجرتی قصد مهاجرت به کانادا را دارید مشخصات خود را (در صورت وجود) اعلام نمایید.

EOI را تکمیل کنید تا امتیاز مشخص شده بر اساس شرایطتان را (از ۱۰۰) بر اساس شبکه امتیازدهی EOI SINP به دست آورید.

اظهار علاقه (EOI) تکمیل شده را یک بار دیگر بررسی و در نهایت ارسال نمایید.

توجه داشته باشید که SINP از نامزدهای موجود در مجموعه EOI می‌خواهد همواره به آپدیت بودن اطلاعات پروفایل خود توجه کنند چرا که اطلاعات جدیدی مثل بهبود نمرات آزمون زبان و یا نشان دادن تجربه کاری علاوه بر بهبود امتیاز EOI آن ها احتمال دریافت دعوتنامه برای درخواست از ساسکاچوان را افزایش خواهد داد.

نحوه عملکرد سیستم SINP EOI چگونه است؟

پروفایل های ابراز علاقه (EOI) به ساسکاچوان به مدت یک سال (از روز ارسال) معتبر خواهند بود و داوطلبان فقط مجاز به داشتن یک پروفایل EOI فعال می باشند.

کاندیداهای SINP بر اساس امتیاز EOI اختصاص داده شده به آن ها، رتبه بندی خواهند شد. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را کسب کنند دعوت می شود تا یک درخواست کامل SINP را برای گواهی نامزدی استانی ساسکاچوان ارائه دهند.

دعوتنامه درخواست و ابراز علاقه برای زندگی در ساسکاچوان توسط SINP با قرعه کشی و از استخر EOI که به طور معمول یک بار در ماه برگزار می شود، صادر خواهد شد.

مهاجرت به ساسکاچوان

نحوه رتبه بندی نامزدهای  SINP EOI چگونه است؟

رتبه بندی متقاضیان مهاجرت به ساسکاچوان در EOI SINP مطابق با مراحل زیر را انجام می شود:

انتخاب به شیوه ایی است که SINP از میان کاندیداهایی که نمرات مساوی دارند، ابتدا متقاضیانی را که با استان ساسکاچوان ارتباط دارند اولویت بندی می کند. این ارتباط با داشتن یک خویشاوند نزدیک، سابقه کار قبلی در این استان و یا تحصیلات در ساسکاچوان امتیاز بندی می شود.

بعد از این مرحله ساسکاچوان متقاضیانی که دارای سابقه کار بیشتر و بالاترین نمرات زبان باشند را در اولویت قرار می دهد.

داوطلبانی که دعوتنامه درخواست از SINP دریافت می کنند، ۶۰ روز فرصت دارند تا یک درخواست آنلاین کامل را به SINP ارسال کنند و تمام مدارک مورد نیاز را برای پشتیبانی از اطلاعات اعلام شده در پروفایل EOI خود ارائه دهند.

پس از دریافت دعوتنامه برای درخواست تحت زیرمجموعه مشاغل پر تقاضا در ساسکاچوان یا اکسپرس انتری ساسکاچوان، از متقاضیان انتظار می رود که هزینه درخواست غیر قابل استرداد را نیز بپردازند.

کارگران ماهر بین المللی SINP – اکسپرس انتری ساسکاچوان

این زیرمجموعه برای استان ساسکاچوان این امکان را فراهم می کند که افرادی را که قبلاً در استخر اکسپرس انتری فدرال ثبت نام کرده بوده‌اند و دارای تحصیلات، تجربه کاری ماهر، توانایی زبان و سایر شرایط لازم برای اقامت در استان ساسکاچوان هستند، را برای ورود به بازار کار ساسکاچوان معرفی کند.

کاندیداهای اکسپرس انتری که با موفقیت توسط SINP نامزد شده اند، ۶۰۰ امتیاز اضافی نسبت به امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) خود دریافت می کنند.

ابراز علاقه (EOI) به ساسکاچوان

SINP Skilled Workers مشاغل مورد تقاضا در ساسکاچوان

این زیر مجموعه مختص به کارگران ماهری است که پیشنهاد شغلی (job offer) ندارند اما دارای تجربه کار در یکی از مشاغل پر تقاضای ساسکاچوان مثل مدیران اجتماعی و خدمات ارتباطی، مسئولان تدارکات کنفرانس ها، کارشناسان فنی حسابداری، نقشه برداران، برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه ها، کارشناسان معماری، مشاغل فنی در حوزه زمین شناسی و هواشناسی، تکنسین آزمایشگاه پزشکی، تکنسین رادیولوژی و سونوگرافی، امدادگران، روانشناسان، مددکاران اجتماعی، مربیان مهد کودک، مربیان معلولان، مدیران برنامه ریزی و مربیان ورزش و تناسب اندام و بسیاری از مشاغل دیگر هستند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا برای زیر مجموعه مشاغل پر تقاضا باید به طور کلی دارای شرایط زیر باشند:

  • داشتن تحصیلات تکمیلی به مدت حداقل ۱ سال (داشتن مدرک الزامی است)
  • برای مدارک تحصیلی اخذ شده در خارج از کانادا، شما باید دارای ارزیابی اعتبار آموزشی (ECA) باشید.
  • پذیرفته شدن در اکسپرس اینتری اداره مهاجرت کانادا یا IRCC و داشتن شماره پروفایل اکسپرس اینتری ساسکاچوان و کد تأیید شغل
  • ارائه نتایج آزمون زبان معتبر

برای این افراد که بتوانند نامزدی موفق از SINP کسب می کنند، گواهی نامزدی استانی از دولت ساسکاچوان صادر می شود.

مشاغل مورد تقاضا در ساسکاچوان

سخن آخر:

مسیرهای مهاجرتی بسیاری برای اخذ اقامت دائم کانادا برای متقاضیان مهاجرت به این کشور وجود دارد.

برنامه های مهاجرتی استانی یا PNP یکی از روش های پرطرفدار مهاجرت و کسب اقامت دائم کاناداست که مهاجرت به ساسکاچوان یکی از روش های پرطرفدار از بین روش های مهاجرت های استانی است.

کارگران ماهری که به دنبال مهاجرت به ساسکاچوان برای مشاغل پر تقاضا و برنامه اکسپرس انتری ساسکاچوان (SINP) می باشند باید یک پروفایل ابراز علاقه یا (EOI) را برای ارائه مهارت‌ها و صلاحیت‌های خود تشکیل دهند که جزییات آن را در مقاله بالا ذکر کردیم و پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از این جزییات این مقاله و سایر مقالات را در سایت ناولتی رد مطالعه بفرمایید.

 اگر شما هم به دنبال مهاجرت به کانادا با بهترین روش، بسته به شرایط و موقعیتتان می باشید پیشنهاد می کنیم با پر کردن فرم ارزیابی، از ارائه مشاوره رایگان مهاجرت و کسب و کار ما در ناولتی رد بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار:

۱. معیار های انتخاب سیستم EOI چیست؟

سن، تحصیلات، سوابق کاری و سطح زبان از معیارهای عمده امتیاز دهی می باشند و در صورتی که چند نفر از افراد امتیازات برابر یا یکسان داشته باشند افرادی که وابستگی به استان دارند ( سابقه کار یا تحصیل یا بستگان نزدیک در استان دارند) در اولویت خواهند بود.

۲. حداقل امتیاز واجد شرایط شدن برای سیستم EOI چقدر است؟

حداقل امتیاز واجد شرایط شدن ۶۰ از ۱۰۰ است که برای تشکیل پروفایل و ثبت EOI نیاز می باشد.

۳. در صورت ساخت پروفایل و تکمیل آن برای برنامه مهاجرتی ساسکاچوان اگر پذیرفته نشویم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

پروفایل های وارد شده به سیستم EOI که از آنها دعوت به عمل نیامده است بعد از گذشت یک سال منقضی و حذف خواهند شد. فرد درصورتی که تمایل به شرکت در این سیستم داشته باشد می تواند مجددا اقدام به تشکیل یک پروفایل EOI نماید.

۴. در هر قرعه کشی برای چند نفر دعوتنامه صادر می شود و این دعوت نامه ها در چه بازه زمانی صادر می شوند؟

تعداد دعوتنامه ها و حداقل امتیاز هر قرعه کشی با توجه به نیاز های استان تعیین می گردد. اما به طور کلی انتخاب ها حداقل یک مرتبه در ماه صورت می پذیرد.

۵. برای مهاجرت با زیر مجموعه مشاغل پر تقاضا داشتن چند سال تحصیلات تکمیلی نیاز است؟

برای این روش مهاجرتی داشتن حداقل یکسال تحصیلات تکمیلی کافی است.

اما توجه داشه باشید که مدرک شما باید مورد تایید ECA یا سازمان ارزیابی اعتبار تحصیلی کانادا قرار گیرد.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

2 پاسخ

    1. سلام محمد عزیز
      با داشتن مدرک زبان حداقل آیلتس جنرال ۵ میتوانید
      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با تکمیل و ارسال فرم ارزیابی با مشاورین ما در ارتباط باشید

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آخرین اخبار