جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

داشتن بستگان نزدیک، شانس مهاجرت استانی به آلبرتا را افزایش می دهد

نامزدهایی که دارای اقوام نزدیک خانواده در استان آلبرتا هستند، می‌توانند در برنامه اکسپرس انتری آلبرتا امتیاز بیشتری کسب کنند.

alberta-adds-family-relatives-to-eligibility-criteria-for-the-alberta-express-entry-program-0132553

در ۱۸ ژانویه، برنامه مهاجرتی آلبرتا که به عنوان برنامه نامزد استانی آلبرتا عمل می کند، داشتن اقوام نزدیک در استان را به معیارهای انتخاب نامزد خود در جریان اکسپرس انتری اضافه کرد. به این معنا که نامزدهای اکسپرس انتری که دارای خویشاوندان نزدیک (پدر، مادر، برادر، خواهر یا فرزند ساکن دائم یا شهروند کانادا) در استان آلبرتا هستند، دارای شانس بیشتری در جریان اکسپرس انتری آلبرتا و اخذ اقامت دائم هستند.


طبق این تغییر، مکانیزم اکسپرس انتری آلبرتا اکنون می‌تواند ۲۵ درصد از NOI (فرم اعلان علاقه مندی) خود را به افرادی اختصاص دهد که هم پیوندهای فامیلی در آلبرتا دارند و هم دارای تجربه در مشاغل پر تقاضایی هستند که این استان نیاز دارد.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات