جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نتایج قرعه کشی سه استان در کانادا اعلام شد

تا سال 2025 کانادا هر سال پذیرای تعداد 117,500 مقیم دائم جدید از طریق PNP یا برنامه مهاجرت استانی خواهد بود.

ontario-british-columbia-and-manitoba-invite-candidates-this-week-in-latest-pnp-draws-0434459

برنامه استانی (PNP) مسیر اصلی مهاجرت اقتصادی برای تازه واردان به کانادا است. در همین راستا هفته گذشته سه استان آنتاریو، بریتیش کلمبیا و مانیتوبا طی قرعه کشی های PNP، برای ۱۵۰۵ نامزد دعوت نامه صادر کردند.

استان آنتاریو که انتظار دارد تا سال ۲۰۲۵ از ۱۸,۰۰۰ مهاجر از طریق PNP استقبال کند، در قرعه کشی جریان مهارت های مورد نیاز، از ۲۹۵ نامزد با حداقل امتیاز ۳۰ دعوت کرد. این یک قرعه کشی عمومی بود، به این معنا که هیچ شغل خاصی هدف قرار نمی‌گرفت.

همچنین بریتیش کلمبیا ۹۹ نامزد را از طریق برنامه مهاجرتی BC PNP، با حداقل امتیاز ۸۵ دعوت کرد. این استان یک قرعه کشی شغلی خاص برای داوطلبان مهاجرتی Skilled Worker و International Graduate هم برگزار کرد که از ۲۵ مربی و دستیار دوران کودکی (Noc 42202) و ۸ نامزد در مشاغل بهداشت و درمان با حداقل امتیاز ۶۰ دعوت کرد.

استان مانیتوبا هم برای ۵۶۶ نامزد دعوت نامه صادر کرد که از میان نامزدهای دعوت شده ، ۱۵۷ نفر کاندید اکسپرس اینتری بودند.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات