جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تغییرات احتمالی اکسپرس اینتری در ۲۰۲۳

IRCC قصد دارد اصلاحات اکسپرس اینتری را در سه ماهه اول سال آینده اجرایی کند.

how-you-can-expect-express-entry-to-change-in-2023-1131498

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در حال برنامه ریزی برای شروع قرعه کشی اکسپرس انتری برای نامزدها بر اساس اهداف بازار کار در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ می باشد.

IRCC در ایمیلی به CIC News عنوان کرد که: “در حال برنامه‌ریزی برای مشورت با طیف گسترده‌ای از ذینفعان برای اطلاع‌رسانی دسته‌های جدید در اکسپرس اینتری، مطابق با قانون و اجرایی کردن این تغییرات در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ است”

در این خصوص لایحه C-19 که اخیراً تصویب شده به وزیر مهاجرت اجازه می دهد تا از کاندیداهای اکسپرس اینتری بر اساس معیارهایی لازم و مطابق با نیازهای اقتصادی دعوت کند.

لایحه C-19 به IRCC اجازه می‌دهد تا دوره‌های اکسپرس اینتری را بر اساس شغل، زبان یا سطح تحصیلی یک نامزد، به جای امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) برگزار کند.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات