جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رد درخواست های ویزای تحصیلی کانادا توسط IRCC

طبق حکم اعلام شده از سوی دادگاه فدرال، افسر اداره مهاجرت کانادا درصورتی که متقاضی نمرات پایینی در طول تحصیلات خود کسب کرده باشد، می‌تواند درخواست ویزای تحصیلی او را رد کند.

دادگاه فدرال حکم داد که اداره مهاجرت, پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) می‌تواند درخواست دانشجویان بین المللی برای ویزای تحصیلی کانادا را به دلیل داشتن نمرات پایین رد کند.

کانادا به دلیل کیفیت بالای آموزش و فرصت های کاری که برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده، به یکی از مقاصد محبوب برای دانشجویان بین المللی در جهان تبدیل شده است.

داشتن نمرات خوب، به IRCC ثابت می‌کند که متقاضی در مورد تحصیل و اهداف شغلی خود در کانادا جدی است در نتیجه نمرات پایین باعث ایجاد شک و تردید در مورد تعهد، شایستگی و احتمال موفقیت فرد می‌شود.

دانشجویان بین المللی باید در نظر داشته باشند که درصورت داشتن سابقه عملکرد ضعیف تحصیلی، نمرات پایین در مقاطع مختلف و همچنین انصراف از دانشگاه، افسر می‌تواند درخواست آنها را رد کند.

عملکرد آکادمیک عامل مهمی است که IRCC هنگام ارزیابی درخواست های مجوز تحصیلی در نظر می‌گیرد. نمرات پایین می‌تواند نشان دهد که متقاضی ممکن است پس از فارغ التحصیلی، برای تکمیل تحصیلات خود یا یافتن مشاغل مرتبط با مشکل مواجه می‌شود.

به طور کلی، تاکید IRCC بر نمرات به منظور اطمینان از این است که فقط افراد متعهد و توانمند به کشور وارد شوند و به همین دلیل حساسیت افسران مهاجرت بر این موضوع افزایش پیدا کرده است.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات