جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مشاغلی که با آنها به سرعت میتوانید به اقامت دائم کانادا برسید

متقاضیانی که یا تسلط خوبی به زبان فرانسوی دارند و یا در هر یک از زمینه های: مراقبت های بهداشتی, حرفه های علوم, فناوری, مهندسی و ریاضیات, مشاغل عمومی مانند نجار, لوله کش و پیمانکار, حمل و نقل, کشاورزی و صنایع غذایی سابقه فعالیت دارند, جزو امتیاز های برتر دسته بندی می‌شوند و سریع تر به اقامت دائم کانا می‌رسند.

express-entry-category-based-draws-which-categories-have-the-most-job-vacancies-0635520

در قرعه کشی های جدید اکسپرس انتری که پیش بینی می‌شود از تابستان امسال آغاز شوند, به جای ارسال دعوتنامه برای همه متقاضیانی که حداقل امتیاز تعیین شده را کسب کردند, افرادی دعوت خواهند شد که: دارای دانش زبان فرانسوی خیلی خوب یا سابقه کار در مشاغل بهداشت ودرمان مشاغل حوزه تکنولوژی, علوم, مهندسی, ریاضی, فنی, حوزه حمل و نقل و کشاورزی و صنایع غذایی هستند.

برای قرار گرفتن در این دسته بندی جدید اکسپرس اینتری باید در ۳ سال گذشته حداقل ۶ ماه به صورت پیوسته در یکی از مشاغلی که ذکر شد سابقه کار داشته باشید.

دسته بندی های جدید برای پر کردن موقعیت های خالی در سراسر کانادا انتخاب شدند، زیرا مهاجرت به عنوان راهی جدایی ناپذیر برای کاهش کمبود نیروی کار در کانادا تلقی می‌شود.

از زمان همه‌گیری COVID-19، کانادا فرصت‌های شغلی بسیار بالایی را در بخش مراقبت‌های بهداشتی و کمک‌های اجتماعی داشته است.

کانادا برای پر کردن جای خالی در سیستم مراقبت های بهداشتی به شدت به مهاجرت متکی است. یک چهارم از پرستاران ثبت نام شده و ۳۶ درصد از پزشکان در کانادا از مهاجران هستند. به همین دلیل، IRCC در حال اتخاذ تدابیری برای تسهیل مهاجرت کارکنان مراقبت های بهداشتی آموزش دیده خارجی است، به این ترتیب برخی از موانع برای پزشکانی که در حال حاضر با ویزای اقامت موقت در کانادا هستند، از بین می رود.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات