جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کانادا به دلیل مهاجر پذیری بالا ۴۰ میلیون نفری شد

طبق گزارش اداره مهاجرت, پناهندگی و شهروندی کانادا, پیش بینی می‌شود تا آخر سال 2023, مهاجران حدود 30درصد از جمعیت کانادا را تشکیل دهند.

canadas-population-reaches-40-million-people-thanks-to-immigration-0635588

در روز جمعه ۱۶ ژوئن جمعیت کانادا به ۴۰ میلیون نفر رسید. این یک نقطه عطف هیجان انگیز برای کانادا است.

نرخ رشد جمعیت کانادا درحال حاضر ۲.۷ درصد است که بالاترین نرخ رشد سالانه از سال ۱۹۵۷ می‌باشد. سال گذشته, جمعیت کانادا به میزان ۱.۰۵ میلیون نفر افزایش یافت که ۹۶درصد از این افزایش به دلیل مهاجرت بین المللی (دائم و موقت) بوده است.

در سال ۲۰۲۲، کانادا از ۴۳۷۱۸۰ مهاجر به این کشور استقبال کرد که نشان دهنده اهداف بالای مهاجرت کانادا است.

مهاجرت یکی از راه های اصلی مقابله با چالش های جمعیتی کشور است. کانادا جمعیت سالخورده ای دارد و نرخ تولد طبیعی آنقدر بالا نیست که بتواند خود جمعیت را افزایش دهد. در نتیجه، کانادا به مهاجران برای کمک به حفظ و رشد نیروی کار این کشور نیاز دارد.

مهاجرت تقریباً ۱۰۰ درصد از رشد نیروی کار کانادا را تشکیل می دهد.

طبق برنامه سطوح مهاجرت کانادا، کانادا در نظر دارد هر سال از بیش از ۴۶۰۰۰۰ مهاجر جدید پذیرایی کند. اهداف مهاجرتی کانادا تقویت اقتصاد، اتحاد مجدد خانواده ها و کمک به پناهندگان است.

در سال ۲۰۲۳، هدف کانادا ورود  465000 ساکن دائمی جدید است. این هدف در سال ۲۰۲۴ به ۴۸۵۰۰۰ و در سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰۰۰۰ افزایش خواهد یافت.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات