جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رانندگان اتوبوس و کامیون واجد شرایط اکسپرس اینتری شدند

صنعت رانندگی کامیون کانادا، در سه ماهه دوم سال 2022، بیست هزار کمبود نیرو داشته است

نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، سیستم طبقه‌بندی مشاغل ملی (NOC) 2021 را ارائه داد که بر اساس آن، تعدادی شغل جدید، واجد شرایط اکسپرس اینتری شد.

رانندگی کامیون‌های حمل و نقل و رانندگی اتوبوس ازجمله مشاغل اضافه‌شده به برنامه اکسپرس اینتری هستند و این اقدام، بخشی از تلاش کانادا برای حل مشکل کمبود راننده در صنایع حمل و نقل و اتوبوسرانی این کشور است.

صنعت رانندگی کامیون، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، هجده هزار و در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، بیست هزار و ۱۱۰ نفر کمبود نیرو داشته است.

قرعه‌کشی‌های اکسپرس انتری هدفمند از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود و بر اساس آن، امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) داوطلب، اهمیت کمتری دارد و در مقابل مهارت‌های زبانی، سوابق تحصیلی یا تجربه کاری مهم خواهد بود.

به‌جز اکسپرس اینتری، گزینه‌های مهاجرتی دیگری چون برنامه‌های استانی، برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس و برنامه مهاجرتی روستایی و شمالی هم وجود دارد که رانندگان اتوبوس یا کامیون می‌توانند در صورت وجود شکاف نیروی کار در منطقه موردنظرشان، از این طریق هم اقدام کنند.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

5 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز
      وقتتون بخیر
      برای شروع به فعالیت در این حوزه لازم آن داشتن مدرک زبان است.
      لطفا فرم ارزیابی را در وب سایت تکمیل و ارسال نمایید
      مشاوران مجموعه با شما در ارتباط خواهند بود

    2. سلام آقای مرادی
      وقت بخیر
      لطفا با تکمیل فرم ارزیابی و ارسال آن از مشاوره رایگان مجموعه ناولتی رد استفاده کنید
      همکاران من در کنار شما هستند

    3. با سلام
      لطفا کمی در مورد حداقل ویژگی های لازم برای پذیرفته شدن از طریق شغل رانندگی تریلی و اتوبوس در سیستم اکسپرس انتری مانند ناک شغلی مربوطه، حداقل امتیاز لازم و چه ویژگی هایی حداقل لازم است برای امتیاز مربوطه مانند تجربه کاری، سن، دانش زبان، مدارک مهم و ضروری و غیره… بفرمائید . مرسی

      1. سلام پوریا عزیز
        حتما درمورد شغل‌های حمل و نقل هم صحبت خواهیم کرد.
        اگر سوالی دارید که در روند مهاجرت به شما کمک می‌کند حتما با مشاورین ما تماس بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات