جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدرک مالی روش اکسپرس انتری برای سال ۲۰۲۲ افزایش می یابد

نامزدهای برنامه کارگران ماهر فدرال و برنامه تجارت ماهر فدرال تا ۸ ژوئن فرصت دارند تا مدارک مالی خود را به روز کنند.

کانادا مدرک مورد نیاز وجوه تسویه حساب را برای داوطلبان اکسپرس انتری به روز کرده است.

این تغییرات برای داوطلبان اکسپرس اینتری در برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP) و برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP) اعمال می شود. آنها برای نامزدهای این برنامه ها که یک پیشنهاد شغلی معتبر در کانادا دارند، و همچنین نامزدهای کلاس تجربه کانادایی (CEC) اعمال نمی شوند. جدول ذیل ملاحظه شود

تا ۸ ژوئن فرصت هست تا نمایه به روز شود. به روز رسانی نمایه اکسپرس اینتری بر تاریخ و زمانی که اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) نمایه شما را دریافت کرده است، تأثیری ندارد. این برای زمانی که IRCC قانون تساوی را اجرا می کند مهم است. اگر حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) باشد، در صورتی دعوتنامه دریافت می شود که پروفایل آنها قبلا دریافت شده باشد

هم هنگام درخواست و هم در صورت دریافت ویزای اقامت دائم، وجوه باید به راحتی در دسترس شما باشد. وقتی وارد می شوید، باید به افسر مهاجرت ثابت کنید که می توانید به طور قانونی به پول دسترسی داشته باشید.

شما باید بتوانید هزینه زندگی خانواده خود را بپردازید، حتی آنهایی که با شما نمی آیند. اگر همسرتان می آید، می توانید پولی را که با هم دارید در یک حساب مشترک بشمارید. اگر فقط از طریق حسابی به نام آنها به آن دسترسی دارید، باید ثابت کنید که به وجوه دسترسی دارید.

شما نمی توانید این پول را از شخص دیگری قرض کنید و نمی توانید از حقوق صاحبان سهام به عنوان اثبات وجوه تسویه حساب استفاده کنید.

آنچه IRCC به عنوان اثبات مالی می پذیرد

برای اثبات، به نامه‌های رسمی از هر بانک یا مؤسسه مالی که در آن پول را نگهداری می‌کنید، نیاز دارید.

طبق صفحه وب دولت IRCC، نامه ها باید:

روی سربرگ مؤسسه مالی چاپ شود؛

شامل اطلاعات تماس موسسه مالی (آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل)

نام خود را درج کنید؛

لیست بدهی های معوق مانند بدهی ها و وام های کارت اعتباری؛ و

برای هر حساب جاری بانکی و سرمایه گذاری، شماره حساب، تاریخ افتتاح هر حساب، موجودی جاری هر حساب و میانگین موجودی شش ماه گذشته را شامل می شود.

قرعه کشی FSWP و CEC در جولای ۲۰۲۲ آغاز می شود

وزیر مهاجرت گفت ، کانادا مجددا از کاندیداهای اکسپرس اینتری که شرایط FSWP و CEC را دارند ، اوایل جولای دعوت خواهد کرد. قرعه کشی برای کاندیداهایFSWP از دسامبر ۲۰۲۰ و از سپتامبر ۲۰۲۱ برای کاندیداهای CEC ممنوع شده است.

وزیر مهاجرت همچنین گفت که زمان پردازش برای متقاضیان اکسپرس انتری جدید به استاندارد شش ماهه در آن زمان باز خواهد گشت. زمان پردازش در بسیاری از مشاغل می تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ به حالت عادی بازگردد.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات