جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

درخواست افزایش مهاجرین از سوی نخست وزیران استان ها

در نشست اخیر نخست وزیران کانادا، موضوعات مربوط به ایجاد نیروی کار قوی، بهبود مراقبت های بهداشتی و رفع نیازهای مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

canada-expands-work-permit-agreement-with-the-united-kingdom-0736187

این هفته نخست وزیران استان های مختلف کانادا، در نشستی که داشتند، درباره اقدامات فوری که باید برای کنترل بیشتر مهاجرت انجام شود بحث و گفتگو کردند. سه مورد اساسی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، ایجاد نیروی کار قوی، بهبود مراقبت های بهداشتی، و رفع نیاز های مسکن است.

نخست وزیران استان های کانادا از دولت فدرال خواسته اند تا با تسریع در روند پردازش پرونده های مهاجرتی، افزایش سهم برنامه های استانی و منطقه ای در انتخاب مهاجران اقتصادی و افزایش مشارکت استان ها و مناطق در برنامه موقت کارگران خارجی، به رفع نیاز های بازار های کار محلی کمک کنند.

در حال حاضر، همه استان‌ها و مناطق به جز کبک و نوناووت، PNP‌های (برنامه های استانی) خود را دارند که از طریق آن، نامزدهایی را انتخاب می‌کنند که می‌توانند به بهترین شکل به اقتصاد و کمبود نیروی کار استان کمک کنند.

هچنین استان‌ها می گویند که به اقدامات بیشتری برای افزایش تعداد متخصصان مراقبت های بهداشتی نیاز دارند. مراقبت‌های بهداشتی یک مسئولیت استانی و منطقه ای است و این امر بر عهده دولت‌های استانی است که متخصصان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط را جذب، آموزش و حفظ کنند. استان‌ها می‌گویند که از ساده سازی روند مهاجرت متخصصان بهداشتی تحصیل‌کرده بین‌المللی حمایت می‌کنند.

انتظار می رود کانادا تا پایان سال ۲۰۲۵ هر سال ۵۰۰,۰۰۰ مقیم دائم جدید بپذیرد

در این راستا نخست وزیران، چندین پیشنهاد در مورد چگونگی مقرون به صرفه کردن قیمت مسکن برای کانادایی‌ها ارائه کرده اند. این اقدامات در مواجهه با افزایش هزینه های زندگی در کانادا ضروری تلقی می شود. در واقع، نرخ بهره در کانادا یک شبه با ۲۵/۰ افزایش به ۵ درصد در ۱۲ جولای رسید. بانک کانادا می گوید که این افزایش نرخ ها برای کاهش تورم ضروری است.

وقتی نرخ بهره افزایش می‌یابد، وام گرفتن از بانک‌ها گران‌تر می‌شود و هزینه آن را باید افرادی پرداخت کنند که نیاز به گرفتن وام مسکن یا سایر وام‌ها دارند.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات