جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تغییرات جدید در سیستم اکسپرس اینتری ۲۰۲۳ کانادا

سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC)، کاندیداهایی که تسلط خوبی روی زبان فرانسوی یا تجربه کاری در 6 حوزه شغلی خاص دارند را در قرعه کشی های اکسپرس اننتری در اولویت قرار می‌دهد.

ircc-announces-new-selection-categories-for-express-entry-candidates-0535212

در تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۳، وزیر مهاجرت کانادا، شان فریزر اعلام کرد از تابستان امسال اولویت اکسپرس اینتری، افرادی خواهند بود که به زبان فرانسوی مسلط اند یا دارای تجربه کاری در زمینه های: مراقبت های بهداشتی، حرفه های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات، کشاورزی و مشاغلی مانند نجار، لوله کش، پیمان کار و حمل و نقل هستند.

هدف از دسته بندی های جدید، پرکردن موقعیت های شغلی خالی در سراسر کانادا است. این تغییرات جدید در سیستم اکسپرس اینتری، به وزیر این امکان را می‌دهد که مهاجران را بر اساس ویژگی های کلیدی که از اولویت های اقتصادی کانادا است انتخاب کند.

برای واجد شرایط بودن باید حداقل دارای شش ماه تجربه کاری در سه سال اخیر در حوزه های کاری که نام برده شد باشید. همچنین داوطلبانی که بر اساس مهارت زبان فرانسوی دعوت می‌شوند باید حداقل نمره ۷ را در آزمون زبان فرانسوی در ۴ مهارت (نوشتاری, گفتاری, شنیداری و خواندن) به دست آورده باشند.

جزئیات کامل هنوز بیان نشده است، اما به طور کلی از این پس قرعه کشی های اکسپرس اینتری قرار است بر پایه دسته بندی های مشخص (Category Base) انجام شود و افرادی که به زبان فرانسوی تسلط دارند یا دارای تجربه کاری در یک سری مشاغل خاص هستند، امتیاز بالاتری در قرعه کشی به دست خواهند آورد.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات