جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اقدامات جدید کانادا برای سریع تر شدن برنامه مهاجرت خانوادگی

شان فریزر، وزیر مهاجرت کانادا، به تازگی اعلام کرد: همسر و اعضای خانواده شخصی که درکانادا ساکن است، می‌توانند راحت تر و سریع تر به این کشور سفر کنند و در کنار عزیزان خود باشند.

immigration-minister-sean-fraser-to-announce-measures-to-strengthen-family-reunification-today-0535118

وزیر مهاجرت کانادا، در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۳، در بیانیه ای اعلام کرد که اقدامات جدیدی در جهت بهبود، تسریع و ارتقای برنامه مهاجرت خانوادگی و همچنین صدور مجوز کار آزاد (open work permit) صورت گرفته است.

  • تسریع در زمان پردازش و بررسی ویزاهای اقامت موقت ( TRV) همسران
  • استفاده از ابزار های جدید در جهت بررسی پرونده همسران، و همچنین کوتاه کردن درخواست اقامت موقت آنها در ۳۰ روز
  • صدور مجوز کار آزاد برای همسر
  • امکان تمدید مجوز کار آزاد برای کسانی که ویزای آنها تا پایان سال ۲۰۲۳ منقضی می‌شود (این افراد از  تاریخ ۷ جون می توانند Work permit خود را تا ۱۸ ماه دیگر به صورت رایگان تمدید کنند)

این‌ها از اقداماتی هستند که در جهت سریع تر شدن روند برنامه مهاجرت خانوادگی انجام شده است.

شان فریزر افزود: افرادی که از طریق برنامه مهاجرت خانواده درخواست اقامت دائم (PR) را ارسال کرده اند می توانند برای سریع تر ملحق شدن به اسپانسر خود (فرد ساکن کانادا) برای ویزای اقامت موقت (TRV) درخواست دهند، زیرا روند درخواست ویزای اقامت موقت کسانی که همسرشان در کانادا ساکن است سریع تر انجام می شود و همچنین این افراد این امکان را دارند که تا مشخص شدن نتیجه درخواست اقامت دائمشان به کانادا وارد شده و در کنار همسرشان بمانند.

این تصمیمات جدید شامل همسران و وابستگان، مقیم های دائم، نیروی کار موقت و دانشجویان بین المللی می‌شود.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات