جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

IRCC تا کنون ۵۴,۷۴۸ نامزد را در سال ۲۰۲۳ دعوت کرده است

در چهاردهمین قرعه کشی اکسپرس اینتری سال 2023، IRCC چهارهزار و هشتصد نامزد را در قرعه کشی همه برنامه ها دعوت کرد.

express-entry-ircc-invites-candidates-in-first-june-draw-0635069

این اولین قرعه کشی ماه ژوئن بود که در آن ۴۸۰۰ نامزد با حداقل امتیاز CRS 488 در قرعه کشی همه برنامه ها دعوت شدند. این امتیاز بالاتر از امتیاز قرعه کشی ۲۶ آوریل است که حداقل امتیاز CRS آن ۴۸۳ بود.

IRCC اخیراً اعلام کرد که از تابستان امسال قرعه کشی ها بر اساس دسته بندی جدید برگزار خواهد شد. این دسته بندی های جدید نامزد هایی را مورد هدف قرار می‌دهند که تسلط قوی روی زبان فرانسه داشته باشند و دارای تجربه کاری در مشاغل: مراقبت های بهداشتی، نجاری، لوله کشی، پیمان کاری، کشاورزی و مواد غذایی، حمل و نقل و حرفه های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات باشند تا بتوانند از اهداف اقتصادی کانادا حمایت کنند.

هدف از این دسته بندی های جدید، پر کردن موقعیت های خالی در سراسر کانادا است.

سیستم مدیریت درخواست اکسپرس اینتری در سال ۲۰۱۵ برای کمک به IRCC ایجاد شد و متقاضیان مهاجرت اقتصادی با مهارت بالا را برای اقامت دائم هدف قرار داده است. اکسپرس انتری یک سیستم مدیریت برنامه است که بر برنامه های مهاجرت اقتصادی، کارگران ماهر فدرال، تجارت ماهر فدرال و کلاس تجربه کانادایی نظارت می کند.

این برنامه ها از سیستم رتبه بندی جامع (CRS) برای دادن امتیاز به داوطلبان بر اساس عوامل سرمایه انسانی مانند تجربه کاری، توانایی زبان، شغل، تحصیلات و غیره استفاده می کنند. کاندیداهایی که بالاترین امتیاز کلی CRS را داشتند، بیشترین احتمال را دارند که دعوت نامه ای برای درخواست اقامت دائم دریافت کنند.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات