جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای جامع ثبت شرکت در دبی – 2024

این روزها، کمتر کسی را می‌بینید که از اوضاع اقتصادی و پیشرفته بودن جایی مثل دبی خبر نداشته باشد. در سال‌های اخیر، دبی به‌عنوان قلب تپنده‌ی تجارت در خاورمیانه، بیشتر از هر موقع دیگر در مرکز توجه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کل جهان قرار گرفته است. با ثبت شرکت در دبی، نه‌تنها از معافیت‌های مالیاتی فوق‌العاده و مزایای شگفت‌انگیز سرمایه‌گذاری بهره‌مند خواهید شد، بلکه می‌توانید با شرکای تجاری از سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و به بازارهای جدید و بکر راه پیدا کنید.

از آنجایی‌که امروزه، سرعت و چابکی حرف اول را می‌زند، اگر شما هم می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرکت خود را در دبی ثبت کنید، مشاوران متخصص ما در ناولتی رد کنار شما هستند تا این مراحل را با اطمینان کامل و در سریع‌ترین زمان، طی کنید.

در این مقاله، سفری هیجان‌انگیز به دنیای تجارت در امارات خواهیم داشت و قدم‌به‌قدم با مراحل ثبت شرکت در امارات آشنا خواهیم شد.

مزایای ثبت شرکت در دبی / امارات

ثبت شرکت در امارات به‌ویژه در دبی، فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاران ایرانی و بین‌المللی فراهم می‌کند. نزدیکی از نظر موقعیت جغرافیایی به ایران، نداشتن محدودیت سنی برای ثبت شرکت و امکان اخذ اقامت از مزایای برجسته این فرآیند هستند. همچنین شرکت‌های ثبت شده در امارات از مزایای مالی زیادی مانند افتتاح حساب بانکی، شرکت در مناقصات دولتی، تجارت آزاد در بازارهای جهانی و معافیت مالیاتی برخوردارند. رشد سریع اقتصادی دبی، فرصت‌های زیادی را برای توسعه و موفقیت کسب‌وکار ایجاد می‌کند.

دولت امارات به‌شدت حامی کارآفرینان است. همچنین، امکان اقامت خانوادگی، تمدید آسان اقامت و اخذ اعتبار بانکی از دیگر امتیازات ثبت شرکت در دبی محسوب ‌می‌شود.

نزدیکی از نظر موقعیت جغرافیایی به ایران، نداشتن محدودیت سنی برای ثبت شرکت و امکان اخذ اقامت از مزایای برجسته ثبت شرکت در امارات هستند.

ثبت انواع شرکت در دبی

ثبت انواع شرکت در دبی

دبی فرصتی استثنایی برای ثبت شرکت‌ها فراهم می‌کند و انواع مختلفی از ساختارهای شرکتی را ارائه می‌دهد. انتخاب نوع شرکتِ مناسب، به عوامل مختلفی مانند نوع فعالیت، تعداد سهامداران، سرمایه‌ی مورد نظر و چشم‌اندازهای آینده کسب‌وکار بستگی دارد. در جدول زیر انواع شرکت‌های قابل ثبت در امارات به همراه توضیحات آورده شده است:

نوع شرکتتوضیحات
شرکت با مالکیت انفرادیفعالیت تجاری و مالی توسط یک فرد انجام می‌شود. خارجی‌ها برای ثبت این نوع شرکت به کفیل اماراتی نیاز دارند.
شرکت تضامنی یا پارتنرشیپ (Partnership company)مالکیت بین دو یا چند نفر تقسیم می‌شود که شامل دو نوع عمومی و محدود است.
شرکت با مسئولیت محدود (Limited Liability company)محبوب‌ترین گزینه برای ایرانیان، این نوع شرکت است. مسئولیت شرکا به اندازه سرمایه‌گذاری آن‌ها محدود می‌شود و این نوع ساختار از انعطاف‌پذیری بالایی در مدیریت برخوردار است.
شرکت سهامی خاصحداقل به سه سرمایه‌گذار نیاز دارد. 51% سهام باید به تبعه‌ی امارات تعلق داشته باشد.
شرکت سهامی عامحداقل به پنج مدیر و عضو نیاز دارد. 70% سهام باید به تبعه‌ی امارات تعلق داشته باشد.
شرکت مدنیبرای مشاغل حرفه‌ای مانند پزشکی و وکالت کاربرد دارد. البته در برخی از حوزه‌ها نیاز به کفیل اماراتی نیست.
شعبه یا دفتر نمایندگی شرکت خارجیبرای شرکت‌های خارجی که تمایل به فعالیت در دبی، بدون نیاز به ثبت شرکت کامل دارند.
شرکت در منطقه آزادفعالیت در مناطق آزاد اقتصادی امارات از جمله جبل علی و دبی فریم، مزایای ویژه‌ای مانند معافیت‌های مالیاتی و گمرکی را به همراه دارد.

این جدول فقط خلاصه‌ای از انواع ساختار شرکت‌های موجود در دبی است. برای اطلاعات دقیق‌تر، توصیه می‌شود قبل از اقدام به ثبت شرکت، با یک مشاور مجرب در زمینه‌ی قوانین راه‌اندازی کسب‌وکار در امارات متحده عربی مشورت کنید. در همین راستا کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای ما در ناولتی رد، آماده‌ی کمک به شما برای انجام همه‌ی امور ثبت شرکت در دبی هستند تا مشکلی در این فرآیند برای شما پیش نیاید. برای این کار می‌توانید از طریق شماره‌های 09120048643 یا 015145761009 با ما در ارتباط باشید.

انواع مجوزهای کسب‌وکار برای ثبت شرکت در دوبی / امارات

ثبت شرکت در دبی همراه با اخذ مجوز مناسب، دروازه‌ای به‌ سمت موفقیت در بازارهای بین‌المللی است. شرکت‌ها در دبی می‌توانند مجوزهای کسب‌وکار مختلفی را با توجه به فعالیت‌های خود انتخاب کنند؛ در اینجا چند نوع از مجوزهای کسب‌وکار را معرفی می‌کنیم:

  • مجوز بازرگانی: این مجوز برای مشاغلی که درگیر فعالیت‌های تجاری، شامل خریدوفروش کالا هستند، ایده‌آل است.
  • مجوز صنعتی: مجوز صنعتی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا کالاها را تولید، ساخت یا پردازش کنند و برای فعالیت‌های تولیدی یا صنعتی مناسب است.
  • مجوز حرفه‌ای: این نوع مجوز برای مشاغل خدماتی، تخصصی، صنعتی و هنری طراحی شده است که خدمات‌شان را بر اساس تخصص یا مهارت‌های‌ خود ارائه می‌دهند.
انواع مجوزهای کسب‌وکار برای ثبت شرکت در امارات

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی

ارائه‌ی همه مدارک مورد نیاز به‌صورت کامل و دقیق، برای سریع شدن فرآیند ثبت شرکت ضروری است. برخی از مدارک ممکن است نیاز به ترجمه به زبان عربی داشته باشند. توصیه می‌کنیم از کل مدارک ارائه شده برای پیگیری‌های بعدی، کپی بگیرید. هنگام راه‌اندازی کسب‌وکار در دبی، باید مجموعه‌ای از اسناد ضروری زیر را تهیه کنید:

  • فرم تکمیل شده درخواست ثبت شرکت
  • طرح کسب‌وکار یا بیزنس پلن
  • کپی مجوز تجارت موجود / گواهی ثبت (در صورت فعالیت)
  • کپی پاسپورت تمامی سهامداران و مدیر منصوب شده
  • فرم کد شناسایی ثبت (RIC) برای مدیر منصوب شده
  • نمونه امضا سهامداران و مدیر
  • اسناد مالکیت (در صورت مشارکت مالکیت املاک)
  • تاییدیه‌ نهادهای دولتی
  • گزارش‌های مالی یا معرفی نامه بانک
  • یک نامه درباره قصد شما از راه‌اندازی شرکت در دبی

لیست بالا به منظور آگاهی کلی از مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی آورده شده است. برای اطلاعات دقیق‌تر، به یک مشاور متخصص در امور ثبت شرکت در دبی مثل ناولتی رد مراجعه کنید. اگر سوالی در خصوص هر یک از موارد بالا دارید ما آماده هستیم تا کاملا شما را راهنمایی کنیم. می‌توانید همین الان با ما (015145761009) تماس بگیرید و از طریق واتساپ ناولتی رد با ما در ارتباط باشید. شما می‌توانید یک جلسه مشاوره رایگان داشته باشید و همچنین اطلاعات بیشتر مانند هزینه‌ی ثبت شرکت در امارات و شرایط دیگر را از مشاورین ما بپرسید.

مراحل ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان

مراحل ثبت شرکت در دبی شاید به نظر بعضی از افراد سخت و پیچیده باشد، اما با داشتن اطلاعات درست و کافی، این فرآیند قابل مدیریت و سرراست است. برای انجام این مراحل، می‌توانید با کارشناس‌های حرفه‌ای ما در ناولتی رد صحبت کرده و با خیال راحت این مسیر را طی کنید. ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان تقریبا مشابه با سایر ملیت‌ها است و مراحل زیر را شامل می‌شود:

  1. انتخاب نوع فعالیت کسب‌وکار: ابتدا باید فعالیت اصلی کسب‌وکار را مشخص کنید تا مجوز مورد نیاز را بگیرید.
  2. انتخاب ساختار حقوقی: چه نوع شرکتی می‌خواهید ثبت کنید؟ ساختار حقوقی مناسب را بر اساس نوع کسب‌وکار خود انتخاب کنید.
  3. انتخاب نام شرکت: نام تجاری منحصربه‌فردی را انتخاب کنید که با فعالیت شما مرتبط باشد و توسط مراجع مربوط دولت امارات تایید شود.
  4. انتخاب محل فعالیت: مکان مناسبی را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید.
  5. درخواست مجوز: برای گرفتن مجوزهای لازم بر اساس نوع شرکت درخواست بدهید.
  6. تنظیم ویزا: برای سرمایه‌گذاران و کارمندان، فرآیند دریافت ویزا را آغاز کنید.
  7. اخذ کارت شناسایی: بعد از دریافت ویزا، کارت شناسایی امارات را بگیرید.
  8. افتتاح حساب بانکی: در یکی از بانک‌های امارات حساب بانکی شرکتی را ایجاد کرده تا تمامی تراکنش‌های مالی را مدیریت کنید.
مراحل ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان

ثبت شرکت در دبی با ناولتی رد

تنوع ساختارهای شرکت در دبی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند و از مزایای مالی و اقامتی این کشور بهره‌مند شوند. اگر رویای راه‌اندازی کسب‌وکارتان در دبی را دارید ما، تیم مشاوران ناولتی رد، با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه‌ی ثبت شرکت در دبی، کنار شما هستیم تا این رویا را در سریع‌ترین زمان ممکن به واقعیت تبدیل کنید! فقط کافی است، فرم مشاوره و ارزیابی ناولتی رد را پرکنید تا کارشناسان ما در زمان دلخواه و مناسب، با شما تماس بگیرند و راهنمایی‌های لازم را انجام دهند.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آخرین اخبار