جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تقریبا ۸۰ درصد از داوطلبان اکسپرس انتری واجدین شرایط برنامه اسکیل ورکر یا FSWP اند.

بنا به اطلاعات IRCC (سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا) از استخر اکسپرس انتری اکثر نامزدها واجد شرایط FSWP (برنامه اسکیل ورکر فدرال) هستند.

تقریبا 80 درصد از داوطلبان اکسپرس انتری واجد شرایط FSWPاند.

تعداد نامزدها و واجدین شرایط برنامه اسکیل ورکر کانادا یا برنامه کارگر ماهر فدرال (FSWP) و کلاس تجربه کانادایی (CEC) در استخر اکسپرس انتری به دلیل وقفه در قرعه کشی افزایش یافته است.

از آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری در دسامبر ۲۰۲۰، IRCC یا اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا از نامزدهای برنامه اسکیل ورکر (FSWP) برای درخواست اقامت دائم دعوت نکرده است. در نتیجه، حدود ۸۰ درصد از کاندیداهای اکسپرس انتری در استخر، واجد شرایط برای برنامه اسکیل ورکر کانادا (FSWP) هستند.

در سال ۲۰۱۹، نامزدهای برنامه کارگر ماهر فدرال یا همان اسکیل ورکر (FSWP) حدود ۴۵ درصد از کل دعوت‌نامه‌ها را دریافت کردند. بعد از همه گیری ویروس کرونا در مارس ۲۰۲۰، کانادا فقط نامزدهای برنامه کلاس تجربه کانادایی (CEC) و برنامه نامزدهای استانی (PNP) را دعوت کرد و سپس تابستان همان سال به قرعه‌کشی‌ همه برنامه‌ها بازگشت.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات