جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور ۵ شهر کانادا در میان ۱۰۰ شهر برتر جهان برای زندگی

تورنتو، مونترال، کلگری، ونکوور و اتاوا به دلیل جمعیت زیاد مهاجران و بر اساس فاکتورهای سنجش کیفیت زندگی در شهرهای پر جمعیت جهان، در فهرست 100 شهر برتر دنیا قرار گرفته اند.

five-canadian-cities-among-the-top-100-best-cities-to-live-in-1232094

در آخرین گزارش منتشر شده بهترین شهرهای جهان توسط موسسه Resonance که با استفاده از عملکرد آماری و ارزیابی‌های کیفی صورت گرفته ۱۰۰ شهر با جمعیت یک میلیون نفری در جهان وجود دارد که مناسب زندگی در سال ۲۰۲۳ می باشند.

این رتبه بندی بر اساس معیارهایی مانند ایمنی، فضای باز، مشارکت نیروی کار، تولید ناخالص داخلی، زندگی شبانه، دانشگاه ها، جاذبه ها، آب و هوا و موارد دیگر صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش ۵ شهر پرجمعیت کانادا در میان این فهرست جای دارند.

در این فهرست تورنتو در رتبه ۲۴ جهان قرار دارد و در آن تحصیلات و تنوع جمعیت بالاست، مونترال رتبه ۵۷ است و فرهنگ بالایی دارد، کلگری ۶۵ جهان است و جوانی جمعیت و تولید ناخالص داخلی ارکان مورد توجه این شهر هستند، ونکور رتبه ۶۹ است و از محیط طبیعی خوبی برخوردار است و اتاوا در رتبه ۹۶ جهان قرار گرفته و هزینه زندگی در این شهر مناسب می باشد.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات