جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

IRCC برای داوطلبان PNP مجموعاً ۵۸۹ دعوتنامه صادر کرد

اداره مهاجرت کانادا 589 دعوتنامه با حداقل امتیاز 691 صادر کرد و با افزایش حداقل مبلغ لازم برای تمکن مالی در اکسپرس اینتری, اعلام کرد که نامزد ها باید پروفایل های خود را به روز نگه دارند.

ontario-quebec-british-columbia-and-prince-edward-island-issue-invitations-for-provincial-immigration-0534937

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC)، درمجموع ۵۸۹ دعوتنامه درخواست (ITAs) با حداقل نمره سیستم رتبه بندی جامع (CRS) 691، در قرعه کشی ویژه برنامه نامزدهای استانی (PNP) صادر کرد. این چهارمین قرعه کشی ویژه PNP در سال ۲۰۲۳ بوده است.

لازم به ذکر است که در ۲ می، IRCC اعلام کرد که مقدار پولی که متقاضیان اکسپرس اینتری برای تمکن مالی باید ارائه دهند، تغییر کرده است.

همه کاندیداهای اکسپرس اینتری باید مدرکی مبنی بر تمکن مالی ارائه دهند تا ثابت شود که پول کافی برای اقامت در کانادا را دارند.

البته برای کاندیداهایی که در کلاس تجربه کانادایی یا برای کاندیداهای اکسپرس اینتری که مجاز به کار در کانادا و دارای یک پیشنهاد شغلی معتبر هستند، نیازی به اثبات بودجه نیست. این حتی برای کسانی که تحت برنامه کارگران ماهر فدرال یا برنامه مشاغل ماهر فدرال درخواست می دهند صادق است.

برای واجد شرایط ماندن در اکسپرس اینتری، نامزد ها باید پروفایل های خود را به روز کنند تا نشان دهند که هنوز مقدار لازم تمکن مالی را دارند. مقدار تمکن مالی که افراد باید برای اکسپرس اینتری ارائه دهند، بسته به تعداد افرادی که یک نامزد باید از آنها حمایت کند متفاوت بوده و به شرح زیر است:

تعدادمقدار
یک نفر۱۳۷۵۷ دلار
دو نفر۱۷۱۲۷ دلار
سه نفر۲۱۰۵۵ دلار
چهار نفر۲۵۵۶۴ دلار
پنج نفر۲۸۹۹۴ نفر
شش نفر۳۲۷۰۰ نفر

اگر تعداد افراد خانواده شما بیش از هفت نفر باشد، تمکن مالی برای هر عضو بیشتر خانواده ۳۷۰۶ دلار است.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات