جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تایید مشکلات پیش آمده در سیستم اکسپرس انتری توسط IRCC

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد مشکلات سیستمی که از زمان اجرای NOC 2021 رخ داده، روی نامزدهای اکسپرس انتری تأثیر گذاشته است.

ircc-confirms-it-glitch-affecting-express-entry-candidates-1232210

سخنگوی سازمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) تأیید کرده است که پس از اجرای طبقه‌بندی ملی مشاغل (NOC) 2021، به دسته بندی TEERمشکلات پیش آمده در حوزه فناوری اطلاعات بر سیستم اکسپرس انتری تاثیر گذاشته است.

این اتفاقات علاوه بر تاثیر بر نامزدهای اکسپرس اینتری، برنامه های استانی (PNP) را نیز تحت الشعاع قرار داده است. به دلیل این خطا، تعدادی از دعوت نامه های  ۲۳ نوامبر به اشتباه برای کاندیداهای اکسپرس انتری و برخی از نامزدهای PNP صادر شده است.

در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲، IRCC رسما اعلام کرد NOC 2016 به NOC 2021 تبدیل می شود. بر اساس NOC 2016، داوطلبان اکسپرس انتری به تجربه کاری تحت انواع مهارت های NOC 0 ،A یا B نیازمند بودند اما در NOC 2021 نامزدها مطابق با استانداردهای TEER به آموزش، تجربه و مسئولیت لازم دارند.

IRCC اعلام کرده که در حال بررسی مشکلات پیش آمده و یافتن بهترین راه حل برای رفع آن ها می باشد.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات