جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تصویب لایحه ۹۶، زبان فرانسوی در کبک و تاثیر آن بر مهاجران

لایحه تفرقه انگیز ۹۶ کبک که با هدف ترویج و حفاظت از زبان فرانسه طراحی شده است، موافقت سلطنتی را دریافت کرد و اول ژوئن (june) 2022 رسما به قانون تبدیل شد.

این قانون عملا همه مهاجران را ملزم می کند که برای دریافت خدمات دولتی، زبان فرانسه را تنها در ۶ ماه اول ورود خود به کبک بیاموزند.
بر اساس این قانون، مهاجران موظفند پس از ۶ ماه از ورودشان به کبک فقط به زبان فرانسه با نهادهای دولتی استان ارتباط داشته باشند.

با تصویب این قانون، مهاجران باید در مدارس فرانسوی زبان تحصیل کنند و فقط دانش آموزانی حق دارند به یک مدرسه دولتی انگلیسی زبان در کبک بروند که خودشان یا حداقل یکی از والدینشان در کانادا به زبان انگلیسی تحصیل کرده باشد. (در حال حاضر این قانون برای مدارس ابتدایی و دبیرستان اعمال می شود)

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات