جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آینده استخدام افراد جویای کار در کانادا

کارفرمایان کانادایی برای غربالگری کاندیدهای شغلی به رسانه های اجتماعی روی می آورند.

canadian-employers-are-using-social-media-to-screen-job-candidates-0434137

بر اساس یک نظرسنجی اخیر از کارفرمایان کانادایی، رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک ابزار محبوب برای غربالگری نامزدهای شغلی هستند. این نظرسنجی نشان داد که بیش از ۶۰ درصد کارفرمایان از رسانه های اجتماعی برای بررسی متقاضیان کار استفاده می کنند که لینکدین محبوب ترین پلتفرمی است که برای این منظور استفاده می شود.

از دیگر رایج ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای انتخاب نامزدها فیس بوک و توییتر هستند.

کارفرمایان کانادایی برای ارزیابی حرفه ای بودن مهارت های ارتباطی و به دست آوردن بینش در مورد ارزیابی شخصیت و علایق نامزد به پروفایل های رسانه های اجتماعی نگاه می کنند، این مورد هم برای تازه واردان و هم برای کانادایی ها به طور یکسان صدق می کند.

طبق نظر سنجی انجام شده توسط وب سایت جستجوی کار، درواقع، بیش از نیمی از کانادایی ها رسانه های اجتماعی یک نامزد شغلی را در مرحله ای از فرایند استخدام بررسی کرده اند.

به افراد جویای کار توصیه می شود که حضور آنلاین خود را زیر نظر داشته باشند و مراقب مطالبی که در شبکه های اجتماعی پست می کنند باشند. نامزدهای شغلی همچنین باید مطمعن شوند که پروفایل آنها حرفه ای و مناسب است.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات