جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تفاوت ویزای توریستی سینگل با مولتی انتری

ویزای توریستی کانادا برای بازدید از این کشور در مدت زمان محدودی صادر می‌شوند و در اختیار متقاضی قرار می‌گیرند. افرادی که این ویزاها را دریافت می کنند باید در بازه زمانی مشخص شده در این کشور حاضر شوند و پس از اتمام تاریخ نیز از این کشور خارج شوند. ویزاهای توریستی انواع مختلفی دارند که در این مقاله دو نوع سینگل انتری و مولتی انتری را معرفی و تفاوت آن‌ها را بررسی می کنیم.

آنچه در “تفاوت ویزای توریستی سینگل با مولتی انتری” خواهید خواند:

زمان تخمینی مطالعه: ۳ دقیقه

ویزای سینگل انتری

ویزای سینگل انتری (Single Entry) برای اجازه ورود یکباره طراحی شده است و افرادی که برای مدت محدود و برای یک بار قصد سفر به کانادا را دارند از آن استفاده می‌کنند.

ویزای سینگل انتری تنها یکبار به شما اجازه ورود به خاک کشور کانادا را می‌دهد.

انتخاب نوع ویزا به دست اداره مهاجرت کشور کانادا است. وقتی درخواست شما به دست آن‌ها برسد با بررسی شرایط و موقعیت شما و همچنین دلیل سفرتان به کشور کانادا، تصمیم می‌گیرند که کدام نوع ویزا را در اختیار شما بگذارند.

اگر از کشور کانادا خارج شوید و مجدداً قصد ورود به آن را داشته باشید باید دوباره درخواست ویزا دهید مگر اینکه به آمریکا یا سنت پیر و میکلون (جزیره‌های خودگردان فرانسه) سفر کرده باشید، تنها در این صورت است که به ویزای جدید برای ورود نیازی نخواهید داشت.

تفاوت ویزای سینگل با مولتی

ویزای مولتی انتری

ویزای مولتی انتری (Multiple Entry) به ویزای چند بار ورود معروف است. این ویزا به شما امکان می‌دهد تا ظرف مدت ۵ یا ۱۰ سال هر چند بار که بخواهید به کانادا سفر کنید و از آن خارج شوید. هربار ورود شما نهایتا می‌توانید ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشید.

در بقیه موارد، این ویزا شبیه ویزای سینگل انتری است.

نتیجه گیری

وقتی درخواست خود را برای گرفتن ویزای توریستی کانادا ارسال می‌کنید، افسرهای مهاجرتی، درخواستتان را بررسی می‌کنند و متناسب با هدف شما برای ورود به کشور کانادا، تصمیم می‌گیرند. این ویزاها می تواند مثل ویزای سینگل انتری برای یکبار حضور در کشور کانادا مناسب باشد یا مثل ویزای مولتی انتری به شما اجازه دهد تا در مدت ۶ ماه هر چند باری که خواستید به این کشور سفر کنید.

سؤالات متداول

آیا برای ورود به کشور کانادا به ویزا نیاز دارم؟

نیاز به ویزا برای ورود به کانادا بستگی به اعتبار پاسپورت شما و ملیت شما دارد. اگر از ایران به این کشور سفر می‌کنید نیازمند ویزا هستید.

آیا برای عبور از کشور کانادا در طی مسیر سفر نیاز به دریافت ویزا است؟

درصورتی که فقط قصد عبور یا تغییر پرواز در این کشور را دارید باید ویزای ترانزیت دریافت کنید.

اگر پیش از اتمام اعتبار ویزا، اعتبار پاسپورت تمام شود چه می شود؟

اگر قبل از اتمام اعتبار پاسپورت در کشور کانادا حضور داشته باشید مشکلی برای ویزای شما پیش نمی آید.

با ویزای مولتی انتری چندبار اجازه سفر به کانادا دارم؟

اعتبار این ویزا ۵ ساله است. شما ظرف مدت ۵ سال هرچند باری که بخواهید می توانید به این کشور سفر کنید.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آخرین اخبار