جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مشاور مهاجرت به کانادا یا RCIC کیست؟

مهاجرت به کانادا فرآیندی پیچیده است. اگر به فکر اقامت دائم کانادا هستید باید بدانید که مشاور مهاجرتی یا RCIC بهترین گزینه برای کمک به شماست.

علاوه بر غلبه بر مسائل احساسی، امر مهاجرت مستلزم ارائه مدارک زیاد و ارسال فرم های متعدد در زمانی محدود است. برای کوتاه کردن این پروسه و صرفه جویی در زمان و انرژی، کمک گرفتن از مشاورین مهاجرت به کانادا می تواند بسیار راهگشا باشد. متاسفانه افراد سودجو و فاقد اعتبار در این عرصه بسیاری از متقاضیان مهاجرت کانادا را دچار سردرگمی‌های بسیار کرده و آن‌ها را متحمل هزینه‌های فراوانی نموده‌اند.

زمان تخمینی مطالعه: ۰ دقیقه

برای جلوگیری از این اتفاق شورای تنظیم مقررات مشاوران مهاجرت کانادا (ICCRC) که امروزه به کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی (CICC) شناخته می‌شود با برگزاری دوره‌های آموزشی منظم و پس از آزمون‌های حرفه‌ای، به افراد دارای صلاحیت کد تایید اعطا می‌کند.

مشاوران مهاجرت یا Regulated Canadian Immigration Consultant به اختصار RCIC خوانده می‌شوند.

مشاور مهاجرتی کانادا یا RCIC بهترین گزینه‌ایی است که با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌اش بتوانید تمام مدارک صحیح مورد نیاز مهاجرت را به سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) ارائه دهید.

کانادا در حال حاضر بهترین مقصد مهاجرتی جهان است. مقصدی شگفت انگیز برای افرادی که علاقه‌مند به مهاجرت به کانادا برای سفر، تجارت، کار یا تحصیل باشند.

برای مهاجرت به کانادا برای اینکه وقت، انرژی و سرمایه خود را هدر ندهید در همان ابتدای مسیر بهتر است با یک فرد مورد تایید اداره مهاجرت (IRCC) کانادا مشورت کنید، این فرد، همان مشاور مهاجرت به کانادا است.

egulated Canadian Immigration Consultant

مشاور مهاجرت کانادا (RCIC) کیست؟

مشاور مهاجرت کانادا (RCIC) فردی مورد تایید اداره مهاجرت این کشور است که شرایط متقاضیان مهاجرت به کانادا را بررسی کرده و تعیین می‌کند که این افراد واجد شرایط کدام یک از ویزاهای کانادا می‌باشند. مدارک ضروری مورد نیاز برای تکمیل درخواست مهاجرت را اطلاع داده و با بررسی رزومه این افراد بهترین توصیه‌‌‌ها را در مورد فرصت‌های شغلی موجود در حوزه تخصصی و مکان مورد نظرشان ارائه می‌کند.

در ادامه چند دلیل موثق و اثبات شده را ذکر کرده و بررسی خواهیم کرد که چرا پروسه مهاجرت به کانادا مستلزم کمک گرفتن از یک مشاور مهاجرتی (RCIC) می‌باشد. قوانین مهاجرت کانادا پیچیدگی‌های خاص خود را دارند که گاهی متقاضیان مهاجرت به این کشور را دچار سردرگمی می‌کنند.

بنابراین قبل از مهاجرت به کانادا باید استانداردهای مشخصی را رعایت کنید. پس استخدام و کمک یک مشاور مهاجرتی (RCIC) منطقی و ضروری است چرا که آن‌ها با قوانین، استانداردها و مجوزهای جدید آشنا و به این قوانین مسلط هستند.

آشنایی مشاور مهاجرت کانادا (RCIC) با تمامی ویزاها

ویزاهای کانادا در دسته بندی های زیادی مانند اکسپرس انتری، ویزای استارت آپ، ویزای تحصیلی، سرمایه گذاری و کارآفرینی، ویزای کاری، اسپانسرشیپ، توریستی و موارد دیگر تقسیم شده‌اند که پروسه مهاجرت از طریق هر کدام قوانین خاص خود را دارد. فقط یک مشاور مهاجرت یا (RCIC) است که با انواع ویزاهای کانادا آشنایی کامل دارد و بسته به شرایط فرد موجود می‌تواند بهترین مسیر را پیش روی او قرار دهد.

در طول فرآیند درخواست، مشاور مهاجرت یا (RCIC) است که متقاضیان مهاجرت به کانادا را در نوشتن نامه‌های لازم، نوشتن رزومه تحصیلی، پر کردن فرم مهاجرت، دریافت تمام مدارک لازم، آماده سازی برای مصاحبه و سایر موارد لازم کمک می‌کند. مشاور مهاجرتی از تمامی نکات فنی مربوط به همه این دسته‌بندی‌ها آگاه است و بر اساس شرایط هر فرد به او مشاوره می‌دهد.

اجتناب مشاور مهاجرت کانادا (RCIC) از اشتباهات پرهزینه

بعد از ارسال درخواست به اداره مهاجرت در صورت بروز مشکل ممکن است درخواست رد شود. گاهی اوقات ممکن است از متقاضیان خواسته شود که یک درخواست کاملا جدید را ارسال کنند.

مطمئناً چنین اشتباهاتی خیلی گران تمام می‌شوند و ممکن است روند مهاجرت را ماه‌ها یا سال‌ها به تعویق بیندازند، یا اینکه متقاضیان مهاجرت به کانادا را متحمل هزینه‌های اضافی کنند. مشاور مهاجرت (RCIC) فردی است که می‌تواند از همه این موارد جلوگیری کند.

مشاور مهاجرت (RCIC) این امکان را فراهم می‌کند که بدون اشتباه روند درخواست تکمیل شود. این اشتباهات اگر چه ممکن است به ظاهر ساده باشند اما قطعا متقاضیان مهاجرت به کانادا را متحمل هزینه‌های بالایی کرده و روند درخواست را به تعویق می‌اندازند.

آشنایی مشاور مهاجرت کانادا (RCIC) با تمامی ویزاها

 آشنایی مشاور مهاجرت کانادا (RCIC) با قوانین شهروندی کانادا

هرگز روند مهاجرت به کانادا با تایید درخواست از اداره مهاجرت به پایان نخواهد رسید و شهروندی کانادا مستلزم رعایت و اجرای قوانین خاص خود می‌باشد. مشاور مهاجرت (RCIC) بهترین راهنما برای رسیدن به شهروندی کانادا و گرفتن اقامت دائم (PR) این کشور می‌باشد و این پروسه را در کوتاه ترین زمان ممکن خود پیش خواهد برد.

صرف نظر از کشور مبدا و شغلی که در آنجا داشته‌اید یکی از بزرگترین مزایای کار با مشاور مهاجرت (RCIC) این است که می‌تواند در یافتن کار در کانادا، قبل یا بعد از تایید درخواست مهاجرت به شما کمک کند. همین امر پروسه مهاجرت و سازگاری با کشور جدید را بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

صرفه جویی در زمان و غلبه بر استرس

همانطور که می‌دانید مهاجرت فرآیندی پر استرس است و کوچکترین خطا در آن ممکن است باعث رد صلاحیت متقاضی شود. مشاور مهاجرت (RCIC) با اطمینان از درست پیش رفتن پروسه مهاجرت و تکمیل تمامی موارد لازم، از بروز هر گونه استرس و ناراحتی برای متقاضیان جلوگیری خواهد کرد و با اطمینان خاطر متقاضیان را ترغیب به ادامه مسیر می‌کند.

تایید اسناد توسط مشاور مهاجرت کانادا (RCIC)

یک سند اشتباه در درخواست ویزا می‌تواند مانع مهاجرت به کانادا شود. این امر بدان معنی است که ارائه سند و مدارک اشتباه ممکن است هرگز قابل جبران نباشد و پروسه ویزا را برای همیشه کنسل کند و متقاضی مهاجرت را توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) متهم به دروغ و ارائه مدارک جعلی سازد.

مشاور مهاجرت (RCIC) با چک کردن مدارک، اطمینان حاصل می کند که اطلاعات کامل، بدون خطا و مورد نیاز ارسال شده است.

حمایت از متقاضی توسط مشاور مهاجرت کانادا (RCIC)

حفاظت از اطلاعات شخصی توسط مشاور مهاجرت کانادا (RCIC)

مشاور مهاجرت (RCIC) به درستی آگاه است که حریم خصوصی افراد را چگونه حفظ کند. به عنوان مثال، مشاور مهاجرت (RCIC) به درستی واقف است که اطلاعات مربوط به خانواده، وضعیت پزشکی، وضعیت شغلی یا سوابق قانونی فردی که به او مراجعه کرده کاملا محرمانه می‌باشند و این اطمینان را می‌دهد که اطلاعات در نزد او به طور کامل حفاظت خواهند شد.

تاییدیه مشاور مهاجرتی معتبر

همانگونه که در ابتدا اشاره کردیم متاسفانه افراد سودجو و فاقد اعتبار در عرصه مهاجرت و مشاوره برای آن، بسیاری از متقاضیان مهاجرت کانادا را دچار سردرگمی های بسیار کرده و آن‌ها را متحمل هزینه های فراوانی نموده‌اند.

برای اینکه بدانیم چگونه باید به یک شرکت مهاجرتی و مشاور آن اعتماد کنیم باید از چند روش برای شناسایی افراد معتبر آگاه باشیم. به طور مثال:

  • موسسات معتبر مهاجرت باید شعبات مختلفی داشته و دارای سایت رسمی باشند.
  • آدرس موسسه و شماره ثبت آن قابل استعلام باشد
  • و مهم تر از همه، باید بتوان از صحت اعتبار مشاور مهاجرت آن شرکت مطلع شد.

شرکت ناولتی رد دارای شماره ثبت رسمی است که مشخصات آن را در لینک زیر می‌توانید مشاهده فرمایید. در این لینک با نوشتن عبارت Novelty Red از فعالیت قانونی و شماره ثبت ناولتی رد مطلع خواهید شد. در سایت college-ic.ca هم با وارد کردن کد ریجستر R706545 می‌توانید از مورد تایید بودن فعالیت دکتر امید رضایی مشاور رسمی شرکت مهاجرتی ناولتی رد اطمینان پیدا کنید.

سخن پایانی

کانادا بهترین مقصد مهاجرت در جهان است چرا که این کشور با مهیا ساختن بستر مهاجرت و مساعد کردن شرایط چند فرهنگی خود توانسته شرایط زندگی معقولی را برای بسیاری از مهاجران و شهروندان این کشور فراهم کند. از این رو متاسفانه بسیاری از افراد سود جو با قصد سوء استفاده از متقاضیان مهاجرت به کانادا آن‌ها را متحمل زیان های بسیاری می‌نمایند، در مطلبی که مطالعه فرمودید سعی کردیم روش‌هایی را عنوان کنیم که با اطمینان بیشتری بتوانید قدم در مسیر مهاجرت به کانادا بگذارید.

اگر شما هم به دنبال مهاجرت به کانادا با بهترین روش، بسته به شرایط و موقعیتتان می‌باشید پیشنهاد می‌کنیم با پر کردن فرم ارزیابی، از ارائه مشاوره رایگان مهاجرت و کسب و کار ما در ناولتی بهره‌مند شوید.

سوالات پر تکرار

چرا باید با مشاور مهاجرتی قرارداد ببندم؟

مهاجرت به کانادا پروسه پیچیده ایی دارد گاهی مسائلی پیش روی شما قرار می گیرد که شاید به ظاهر ساده باشند اما اگر از راه درست و منطقی با آن ها برخورد نشود باعث سردرگمی، اتلاف وقت و هزینه های بسیار خواهند شد به همین دلیل یک مشاور مهاجرتی ماهر و با تجربه می تواند از تمامی اتفاقات پیش آمده جلوگیری و آن ها را مدیریت کند.

قبل از ملاقات با یک مشاور مهاجرتی چه کارهایی باید انجام داد؟

در ابتدا یک نمای کلی از فرایند مهاجرت برای خودتان تعریف کنید، وب سایت های رسمی را ببینید و مقالات معتبر مهاجرتی را مطالعه کنید، بعد از کسب اطلاعات سوالات ایجاد شده ایی که در ذهنتان نقش بسته را یادداشت نمایید،حالا از یک مشاور رسمی وقت گرفته و برای پاسخ سوال هایتان با او ملاقات کنید.

چرا باید قبل از بستن قرار داد اطلاعات مهاجرتی کسب کرد و از مشاور مهاجرتی سوال پرسید؟

برای ارزیابی سطح دانش و توانایی او باید شما با یک دانش نسبی به ملاقات مشاور مهاجرت بروید و از او سوال هایتان را بپرسید اگر صراحتا به شما پاسخ دهد نشان از تجربه و تسلط اوست در غیر این صورت بهتر است به این گونه افراد اعتماد نکنید.

چرا مشاورین مهاجرتی باید یک آدرس ثبت شده در کشور مقصد داشته باشند؟

توجه داشته باشید که پس از پرواز به کشور مقصد، فرآیند ویزای شما به پایان نخواهد رسید و در بسیاری مواقع بعد از رسیدن به مقصد به کمک بیشتری نیاز دارید، بنابراین جزئیات دفتر مشاور را در کشور مقصد به دست آورید.

اگر فاقد دفتر و شرکت رسمی در کشور مقصد بودند متاسفانه احتمال سوء استفاده از شما بالاست.

امضای قرارداد کتبی با مشاورین مهاجرت چقدر اهمیت دارد؟

این مساله بسیار پر اهمیت است چرا که با پروسه پیچیده ایی که مهاجرت دارد هیچ مشاوری که قراردادی را امضا کرده نمی تواند به قول هایی که داده عمل نکند و او موظف است پرونده شما را بند به بند مطابق با قرار داد امضا کرده پیش ببرد و در غیر این صورت شما به صورت قانونی می توانید با او برخورد کنید.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

3 پاسخ

    1. سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      برای مشاوره رایگان میتوانید با تکمیل و ارسال فرم ارزیابی با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آخرین اخبار