جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پایان اعتصاب کارمندان اداره مهاجرت کانادا

با پایان اعتصاب , خدمات مهاجرت از سر گرفته می شود و افرادی که تحت تاثیر اعتصاب قرار گرفته اند اکنون می توانند انتظار داشته باشند که درخواست هایشان بررسی شود.

این اعتصاب که خدمات مهاجرت در کانادارا تحت تاثیر قرار داده بود, عواقب قابل توجهی برای افرادی که به دنبال مهاجرت به کانادا بودند و همچنین کارفرمایان کانادایی و در آخر اقتصاد کانادا داشت.

با این وجود IRCC در چهارشنبه گذشته قرعه کشی اکسپرس اینتری را برگزار کرد که در آن از ۳۵۰۰ کاندیدا جدید دیگر دعوت کرد تا برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

شایان ذکر است, مهاجرت نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی کانادا دارد, زیرا به پر کردن نیروی کار, جذب سرمایه گذار خارجی و تحریک نوآوری کمک می کند. هرگونه اختلال درخدمات مهاجرت می تواند تاثیر منفی بر اقتصاد کانادا داشته باشد, به ویژه در صنایعی که به استعداد های خارجی متکی هستند.

پایان اعتصاب می تواند برای افراد آسیب دیده تسکیین دهنده باشد و همچنین ممکن است نشان دهنده بازگشت به فعالیت های عادی برای خدمات مهاجرت باشد, با این حال مهم است که توجه داشته باشید که اثرات اعتصاب ممکن است برای مدتی باقی بماند, زیرا مقامات مهاجرت تلاش می کنند تا به عقب ماندگی درخواست ها رسیدگی می کنند و زمان های عادی پردازش را از سر بگیرند. 

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

2 پاسخ

  1. با سلام
    من وقت مراسم قسم برای سیتی زنی در ۲ می داشتم و با اعتصاب کارمندان اداری مهاجرت بهم خورد و ناچار شدم برای کار مهمی بر گردم ایران حالا که اعتصابات تمام شده و بزودی دوباره وقتی تعین میشود راهی هست که مراسم آن لاین را از ایران انجام دهم ؟ ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید.

    1. سلام دوست عزیز
      وقتتون بخیر
      بستگی به تاریخ ورود و بررسی شرایط شما دارد
      لطفا فرم ارزیابی را در وب سایت تکمیل و ارسال نمایید
      مشاوران مجموعه با شما در ارتباط خواهند بود

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات