جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پایین ترین نرخ بیکاری دربازار کار کانادا

بازار کار کانادا برای کارگران کانادایی و مهاجر بسیار قوی است.

نرخ بیکاری افراد ۲۵ تا ۵۴ ساله ۴.۳ درصد است، که پایین‌ترین نرخ ثبت‌شده داده‌های مشابه در سال ۱۹۷۶ است.نرخ بیکاری در میان مهاجران در ماه آوریل به ۵.۵ درصد در مقایسه با ۵.۸ درصد در ماه مارس کاهش یافت.

پایین ترین نرخ بیکاری دربازار کار کانادا ثبت شد.

به طور کلی، کانادا ازنظر تاریخی نرخ خالی شغلی بالایی با بیش از ۸۰۰۰۰۰ شغل خالی دارد. دولت فدرال و استان های سراسر کانادا به دنبال تسهیل قوانین برنامه کارگر خارجی موقت (TFWP) خود هستند.

به طورمثال، آلبرتا در اوایل این هفته اعلام کرد که تمام مشاغل را از فهرست “امتناع از پردازش” حذف می کند تا کارفرمایان را ازجذب کارگران مهاجردر مشاغلی که مازاد نیروی کار دارند منع کند.

نرخ بیکاری در کانادا به پایین ترین حد تاریخ 5.2 درصد رسید.

در ماه آوریل، دولت قوانین TFWP خود را در پاسخ به نرخ بیکاری پایین کانادا و نرخ بالای شغل خالی تاریخی در کانادا کاهش داد.

کانادا همچنین به دنبال استقبال از مهاجران بیشتر برای رفع نیازهای نیروی کار خود است. طبق برنامه سطوح مهاجرت ۲۰۲۲-۲۰۲۴، کانادا به دنبال پذیرش بیش از ۴۳۰۰۰۰ مهاجر در سال است که اکثر آنها زیر طبقه اقتصادی وارد خواهند شد.

راه اصلی دولت کانادا برای استقبال از مهاجران طبقه اقتصادی از طریق اکسپرس اینتری است. پس ازتوقف دعوت‌نامه‌ها برای دوبرنامه اکسپرس انتری، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا از اوایل ژوئیه دعوت‌نامه‌های اکسپرس انتری را برای همه نامزدها از سر می‌گیرد.

همچنین به دنبال افزایش زمان رسیدگی به اقامت دائم برای متقاضیان اکسپرس اینتری از ماه جولای به شش ماه خواهد بود.

یکی از دلایلی که این خبر مهم است این است که اکسپرس انتری دوباره به عنوان مسیر اصلی مهاجرت طبقه اقتصادی کانادا ظاهر می شود. اکسپرس انتری یک چهارم پذیرش مهاجران در سال ۲۰۲۴ را تشکیل می دهد، در کل بیش از ۱۱۰۰۰۰ مهاجر که کانادا بر اساس آنها برای کمک به بازار کار از آنها استقبال می کند.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات