جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید خانه در کانادا برای تازه واردها

خرید خانه در کانادا برای تازه واردها

هیچ مقرراتی در شرایط خرید خانه در کانادا وجود ندارد که افراد تازه وارد به این کشور را از خرید خانه در آن منع کند. هر کسی که در کانادا بتواند هزینه‌های خرید خانه را بپردازد، واجد شرایط خرید ملک است. همچنین هیچ‌گونه محدودیتی درباره شرایط خانه اعم از کاندو، خانه‌های دوبلکس، آپارتمان و یا خانه تک واحدی برای خرید تعیین نشده است.

در واقع، هر کسی که قصد مهاجرت به کانادا را داشته و می‌تواند هزینه‌های آن را بپردازد، می‌تواند یک خانه در این کشور خریداری کند. همه افرادی که شهروند کانادا، مقیم دائم یا دارنده ویزای موقت هستند و یا تنها علاقه‌مند به داشتن املاک و مستغلات در کانادا هستند، می‌توانند برای خرید ملک در این کشور اقدام کنند. تنها کافی است قوانین مالیاتی، املاک و مستغلات کانادا را رعایت کنید. دیگر روش‌های مهاجرت به کانادا را در مطلب زیر بخوانید:

حتما بخوانید: مهاجرت به کانادا

مزایای خرید خانه در کانادا

نرخ مالکیت خانه در کانادا، حدود ۶۶ درصد است. این بدان معناست که درصد قابل‌توجهی از کانادایی‌ها صاحب خانه نیستند و در املاک اجاره‌ای زندگی می‌کنند؛ اما خرید خانه مزایای متعددی نسبت به اجاره خانه دارد که باعث شده افراد خارجی برای خرید ملک در این کشور اقدام کنند. برخی از مزایای اصلی خرید خانه در این کشور عبارت است از:

  • بهره‌مندی از برخی طرح‌های معافیت مالیاتی برای صاحبان خانه
  • افزایش سالانه ارزش املاک در کانادا و سود‌دهی برای خریداران
  • عدم تأثیر تورم بر مالکان خانه برخلاف افزایش هزینه اجاره مسکن
  • امکان نوسازی خانه طبق سلیقه شخصی
  • بهره‌مندی از امکانات، امنیت بالا و کیفیت مطلوب زندگی در کانادا

برخلاف آنچه که بسیاری افراد تصور می‌کنند، امکان اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک وجود ندارد. در حال حاضر هیچ روش مهاجرتی با خرید ملک در کانادا تعیین نشده است و خرید خانه، تنها به‌منزله سرمایه‌گذاری در این کشور است. در نتیجه، شما نمی‌توانید تنها با خرید ملک مسکونی، تجاری یا صنعتی به کانادا مهاجرت کنید. با این حال، داشتن ملک در کانادا می‌تواند نشان‌دهنده وجود وابستگی شما به این کشور باشد.

بهترین شهرهای کانادا برای خرید خانه

بسیاری از شهرهای کانادا مانند تورنتو، اتاوا، ونکوور، مونترال و … از شرایط مطلوبی در بازار املاک و مستغلات برخوردار هستند. با این حال، میانگین قیمت خانه در این شهرها متفاوت است. خریدارانی که برای اولین بار قصد خرید خانه در کشور کانادا را دارند، هنگام جستجوی بهترین مکان برای خرید خانه، قیمت آن را در نظر می‌گیرند. با این حال، سایر شرایط خرید خانه در کانادا مانند فرصت‌های تجاری، امکانات رفاهی ضروری و نرخ افزایش ارزش خانه نیز باید در زمان خرید در نظر گرفته شوند. با توجه به این مسئله، انتخاب بهترین شهر کانادا برای خرید خانه کمی سخت می‌شود، اما در ادامه، برخی از بهترین گزینه‌های موجود را بررسی می‎‌کنیم.

خرید خانه در مونترال

مونترال یکی از بهترین شهرهای کانادا در ایالت کبک است. ویژگی‌های متعددی از جمله رونق بازار مسکن، رشد ارزش قیمت املاک در این شهر، مزایای اقتصادی قابل ‌توجه و همچنین موقعیت محلی مونترال باعث شده تا در لیست ۲۰ شهر برتر کانادا برای خرید ملک قرار بگیرد.


خرید خانه در مونترال یکی از برترین شهر‌های کانادا، یک انتخاب عالی برای کسانی است که قصد سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند.

خرید خانه در ونکوور

ونکوور، مکانی بسیار مطلوب برای زندگی و همچنین یکی از شهرهای بزرگ و پیشرفته کانادا است.البته زندگی در این شهر در مقایسه با سایر مناطق شهری در کانادا و حتی در سراسر جهان، بسیار گران است. اما به‌دلیل کیفیت مطلوب زندگی و بهره‌مندی از امکانات رفاهی در این شهر، خرید خانه در ونکوور می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. مانند آنچه در سراسر کانادا دیده می‌شود، قیمت مسکن در این شهر نیز با افزایش روبرو بوده که احتمال می‌رود در آینده کاهش پیدا کند.

خرید خانه در تورنتو

وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری مالی در کانادا به میان می‌آید، بسیاری افراد خرید خانه را پیشنهاد می‌کنند. تورنتو، به‌عنوان یکی از شهرهای بزرگ کشور، یکی از گزینه‌های اصلی برای خرید خانه در کانادا است. اگر بتوانید هزینه‌های خرید مسکن را تأمین کنید، سرمایه‌گذاری از طریق خرید خانه در تورنتو قطعاً ارزش بالایی دارد. بازار املاک و مستغلات در تورنتو رشد بسیار پایداری داشته و نسبت به سایر شیوه‌های سرمایه‌گذاری، بیشتر پیشنهاد می‌شود.

وام خرید خانه در کانادا برای اتباع خارجی

اتباع خارجی نسبت به شهروندان کانادایی مبلغ پیش‌پرداخت بیشتری را برای خرید ملک دریافت می‌کنند.

سخن پایانی

خرید خانه در یک کشور خارجی می‌تواند برای هر کسی یک تجربه دلهره‌آور و البته پیچیده باشد. نسبت به سایر کشورهای دنیا، خرید خانه در کانادا برای اتباع خارجی بسیار ساده‌تر است. این کشور نه تنها شرایط را ساده کرده، بلکه حتی از طرح‌های تشویقی و جذابی برای این سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند.

برای خرید ملک در کشور کانادا باید وضعیت مالی خود را مشخص کنید، فرصت‌های استثنایی خرید ملک را شناسایی و از آن‌ها استفاده کنید، پیش تأیید وام مسکن خود را گرفته و از مشاوران متخصص برای این کار کمک بگیرید. در این مطلب، با شرایط خرید خانه در کانادا به‌طور کامل آشنا شده و جزئیات دقیق آن را بررسی کرده‌ایم. اگر قصد سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق خرید ملک را دارید، مطالب گفته شده می‌تواند برای شما مفید باشد.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات