جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

از اتاق انتظار، انتظار فرصت را نداشته باشید.

در کانادا برای گسترش به بازارهای دیگر، انتظار فرصت را از اتاق انتظار نداشته باشید. خودتان قهرمان داستان باشید

مدیران زیادی را می بینیم که با رویای کارآفرین شدن به کانادا می آیند اما نمی دانند از کجا شروع کنند. آنها وقت خود را با ماه ها تحقیق یا راهنمایی های نادرست کسانی که دنیای استارت آپ ها و کسب و کارها را درک نمی کنند، تلف می کنند.

کارآفرینان

اغلب کارآفرینان بین‌المللی که با رویکرد اشتباه به مراکز رشد تجاری مراجعه می‌کنند، ناموفق هستند و منابع و زمان را بدون نتایج مثبت سرمایه‌گذاری می‌کنند.
پس از سال‌ها مشارکت در تهیه و انتخاب مشاغل دارای مشخصات برای بازار کانادا با مشارکت انکوباتورهای تعیین‌شده، Canada Starthub را ایجاد کردیم. و این هفته، یک گروه استثنایی از کارآفرینان با همکاری آزمایشگاه Synergy سفر را آغاز می کنند.

برنامه بین المللی

این راهی برای آماده سازی کسانی است که می خواهند یک مرکز رشد کسب و کار تعیین شده ویزای استارتاپ را درخواست دهند. در دو هفته فشرده یادگیری همه جانبه از راه دور، کارآفرینان دانش را مبادله خواهند کرد و راهنمایی، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی در مورد عوامل حیاتی دریافت خواهند کرد تا در ابتدای سفر در کانادا موفق باشند.

کانادا یکی از بهترین بسترها برای سرمایه گذاری و کسب و کار است. کارآفرینان را با مزایایی برای تحقیق و توسعه، صادرات به بازارهای دیگر و استخدام استعدادهای جدید تشویق می کند.
این کشور به دلیل کیفیت وامنیت بالا شناخته شده است. به عنوان یک دفتر مرکزی جهانی، با بیش از ۵۰ کشور قرارداد تجارت آزاد دارد و بازار مصرف بیش از ۱.۵ میلیارد نفررابازمی کند.

کانادا

تجارت در کانادا

یادگیری در مورد انجام تجارت در کانادا مستلزم درک این مطلب است که ما باید شبکه خود را بازسازی کنیم، شرکت خود را تطبیق دهیم و خالکوبی های شهرت برند را که بخشی از منشاء و تاریخچه ما هستند توضیح دهیم. وقتی خود را به یک بازار جدید معرفی می کنیم، باید خجالت رادرکشو بگذاریم، مرسدس بنز را از گاراژ بیرون بیاوریم، ترس را در دستان خود نگه داریم وادامه دهیم.

هیچ زمان مناسبی برای شروع وجود ندارد. شجاعت و جسارت بخشی از سفر کسانی است که می خواهند تجارت خود را در سطح جهانی گسترش دهند.
امروز بسیاری از استارت‌آپ‌های نوآور براساس مدلی بدون مرز ساخته شده‌اند. چالش برنامه ریزی برای هر مرحله، صرفه جویی در زمان و سرمایه گذاری، و کاهش منحنی یادگیری با ارتباط با کسانی است که به طور حرفه ای این فرآیند را هدایت می کنند و قبلاً همان مسیر را طی کرده اند.

مشاغل

اکثر مشاغلی که بین المللی شدن را شروع می کنند به دلیل عدم برنامه ریزی، جریان نقدی ناکافی، کارکنان ناآماده، فقدان راهنمایی واجد شرایط وارتباط محدود با بازارهای جدید شکست می خورند.
گسترش به کشورهای دیگر می تواند چالش برانگیز باشد. این یک گزینه مهم برای تسخیر مناطق جدید، جستجوی ثبات بیشتر از طریق تنوع، افزایش حجم فروش و سهم بازار، گسترش حاشیه ها و ثبت نام تجاری خود در سراسر جهان است. برای ارتباطات مهم آماده باشید. به دنبال راهنمایی متخصص باشید و تیم خود را با مهارت های متفاوت از شما انتخاب کنید.

و به یاد داشته باشید انتظار فرصت را در اتاق انتظار نداشته باشید. قهرمان داستان باشید حرکت باعث ایجاد حرکت می شود.

🇧🇷 برای استارتاب کانادا؟

منتظر فرصت در اتاق انتظار نباشید.

قدم اول مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا انتخاب یک روش اصولی است. زمانی می‌شود یک انتخاب درست و اصولی داشت که اطلاعات کافی و صحیح در این‌باره داشته باشید. برای به دست آوردن اطلاعات اصولی و درست و صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی و به حداقل رساندن ریسک‌های مهاجرت می‌توانید از تیم مشاوره و توسعه کسب و کار ناولتی‌رد کمک بگیرید.

در این قسمت می‌توانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

آخرین مقالات